بخشی از حقوق کارکنان واحد شهرکرد به سیل‌زدگان اختصاص یافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از اختصاص بخشی از حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان این واحد برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد شهرکرد، دکتر مظاهر نیکخواه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در دیدار نوروزی با استادان و کارمندان این واحد دانشگاهی، گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «رونق تولید» و مصوبه هیأت رییسه دانشگاه، کمک های جمع آوری شده کارکنان و استادان برای سیل‌زدگان استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و حتی چهارمحال و بختیاری صرف خرید محصولات کارخانه های تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی مردمی است، افزود: با توجه به تأکیدات دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی مبنی بر کمک همه جانبه به سیل زدگان، این دانشگاه با هماهنگی های به عمل آمده با استانداری و ستاد بحران استان، آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن تمامی امکانات و ظرفیت های موجود به مناطق سیل زده کشور اعلام کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا قاسمی نژاد مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم در این دیدار گفت: رشد و توسعه دانشگاه یک تکلیف بزرگ است که مسئولین دانشگاه باید برای کمک به جامعه این فرصت را در اختیار استادان و کارکنان قرار دهند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «سال رونق تولید» خاطرنشان کرد: در سال جدید باید تمام تلاش ما در راستای تجاری سازی علم و تولید محصول باشد و بتوانیم با بکارگیری امکانات و ظرفیت های دانشگاه در بحث رونق تولید حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001425

وب گردی

وب گردی