تنهایی  ۱۰ میلیون نفردر انگلیس در ۲۰ سال آینده

بر اساس اعلام مرکز آمارهای رسمی بریتانیا، میزان تنهایی و زندگی به صورت مجردی با سرعت در حال افزایش است و بر اساس پیش بینی ها تا سال ۲۰۳۹ بیش از ۱۰ میلیون نفر در این کشور تنها خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از گاردین، بر اساس پیش بینی‌های دولت انگلیس تا سال ۲۰۳۹ از هر ۷ فرد انگلیسی یک نفر به تنهایی زندگی خواهد کرد.

بنا بر بررسی‌های مرکز آمارهای رسمی این کشور، آمار افرادی که به صورت مجردی و به تنهایی زندگی می‌کنند با سرعت زیادی در حال افزایش است.

آمارهای این مرکز نشان می‌دهد، میزان افراد تنها در بریتانیا بین سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۱۷، ۱۶ درصد افزایش داشته و به ۷.۷ میلیون نفر رسیده است. این در حالی است که بر اساس پیش بینی‌ها، تا ۲۰ سال آینده این رقم به ۱۰.۷ میلیون نفر خواهد رسید.

مطالعات حاکی از آن است، افراد تنها در مقایسه با افرادی که به صورت خانوادگی زندگی می‌کنند، از میزان شادی کم‌تری برخوردار بوده و سطح اضطراب و نگرانی در آنها بسیار بالاتر از دیگران است.

به گزارش گاردین، بیش از یک میلیون فرد بالای ۶۵ سال و بدون فرزند در انگلستان زندگی می‌کنند که از هیچ حمایتی برخوردار نبوده و تنهایی، انزوای اجتماعی، بیماری و فقر آنها را تهدید می‌کند.

بر اساس آمارهای بریتانیا، افزایش شمار افراد تنها از میزان رشد جمعیت نیز بیشتر است. به علاوه آمار افراد ۲۵ تا ۴۴ سالی که در فاصله سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۷ به تنهایی زندگی کرده‌اند، ۱۶ درصد کاهش داشته اما افراد تنها با میانگین سنی ۴۵ تا ۶۴ سال ۵۳ درصد رشد پیدا کرده‌اند.

بر اساس مطالعات، یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش زندگی به صورت مجردی و تنهایی افراد نیز طلاق است.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1001458

وب گردی

وب گردی