اعزام گروه‌های جهادی تخصصی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق سیل زده

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت : از ساعت اولیه سیل در استان های گلستان ، مازندران و لرستان ، کانون های بسیج اساتید و اساتید بسیجی استان های سیل زده در قالب گروه های جهادی حضور فعال داشتند.

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: از ساعت اولیه سیل در استان های گلستان، مازندران و لرستان کانون های بسیج اساتید و اساتید بسیجی استان های سیل زده در قالب گروه های جهادی حضور فعال داشتند.
هاشمی اضافه کرد: کانون های استادی بسیج در واحدهای دانشگاهی، گروه های جهادی تخصصی را سازماندهی کرده و آماده حضور در مناطق سیل زده هستند.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود: کلیه مسئولین کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با هماهنگی نسبت به اعزام گروه های جهادی اقدام نمایند تا رسالت محوله به نحو احسن انجام پذیرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر تعدادی از گروه های جهادی اساتید بسیجی در مناطق سیل زده حضور دارند و خدمات ارائه می نمایند و ان‌شاءالله در چند روز آینده گروه جهادی بیشتری از اساتید بسیجی واحدها به مناطق اعزام خواهند شد.
هاشمی بیان کرد: یکی از رویکردهای مدیریت جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی حضور انقلابی و جهادی در بحران سیل بود که با اقدام به موقع به رسالت خود عمل کرده و در حال خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001473

وب گردی

وب گردی