مرکز مشاوره جامع دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و درمانی به دانشجویان و عموم مردم در ساختمان دانش این واحد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

مسئول راه‌اندازی مرکز مشاوره جامع دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در اردبیل اظهار کرد: هدف کلی این مرکز ارائه خدمات مشاوره فردی، گروهی، روانشناختی و غیر روانشناختی به افراد جامعه و دانشگاهیان و انجام امور آموزشی و پژوهشی با بهره‌گیری از اساتید مجرب دانشگاهی است.

وکیل نظری گفت: مهمترین حوزه‌هایی که در این مرکز خدمات ارائه می‌دهد مشاوره روانشناختی، مشاوره دینی و مذهبی، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره حقوقی، مشاوره کسب و کار و کار‌آفرینی، مشاوره شغلی و مشاوره تغذیه است.

وی افزود: در زمینه مشاوره روانشناختی ارائه خدمات در حوزه‌های اختلالات بالینی، مشاوره ازدواج و قبل از ازدواج، زوج درمانی، خانواده درمانی، تحصیلی و تربیتی، شیوه‌های فرزند‌پروری، انجام آزمون‌های روانشناختی و روابط بین فردی صورت می گیرد.

این روانشناس اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف مهم این مرکز برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی برای دانشجویان روانشناسی و ارائه خدمات کارورزی با هزینه مناسب و حداقل با کمترین هزینه است. همچنین کارگاه‌های آموزشی روانشناختی در زمینه‌های مختلف برای عموم نیز برگزار می‌شود.

نظری گفت: این مرکز آماده عقد قرارداد با ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف جهت ارائه خدمات مشاوره، روان‌درمانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انجام پژوهش با بهترین شرایط است.

وی بیان کرد: این مرکز از بهترین متخصصان در سطح استان به عنوان مشاوران خود استفاده می‌کند ، همچنین از آنجایی که یک مرکز جامع است، در همه‌ی زمینه‌هایی که نیازمند مشاوره است، اقدام به ارائه‌ی خدمات می کند .

او ادامه داد: این مرکز از فضای فیزیکی مناسب برخوردار بوده و در طول روز به‌طور تمام وقت فعال بوده و از لحاظ مکانی به‌راحتی در دسترس عموم و دانشجویان قرار دارد .

وی افزود: خدمات این مرکز با وجود کیفیت فراتر از مراکز موجود با 25 درصد تخفیف نسبت به تعرفه رسمی برای عموم و با تعرفه‌ای بسیار نازل در حد رایگان برای دانشجویان دانشگاه ارائه می‌شود.

کد خبر: 1001488

وب گردی

وب گردی