سارق حرفه‌ای منازل تهرانپارس دستگیر شد

رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس از دستگیری یک سارق منزل در شمال شرق پایتخت که در مدت ۲۰ روز پس از آزادی از زندان، مرتکب ۴ فقره سرقت منزل شده بود،‌ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ منصور حشمتیان گفت: ماموران انتظامی در حال گشت زنی در محدوده خیابان شهید زهدی بودند که رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید توجه آن‌ها را جلب می‌کند. به همین منظور رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و برای مدت بیشتری این خودرو را تحت تعقیب قرار داده و سپس دستور ایست صادر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در پاسخ درستی به سوالات پلیس، نمی‌داد افزود: ماموران خودروی متهم را مورد بازرسی قرار داده و از آن تعدادی لوازم خانگی استفاده شده از جمله تلویزیون، تلفن و... کشف کردند بنابراین متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در ادامه با اشاره به بررسی هویت این متهم از سوی ماموران پلیس آگاهی گفت: طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم از جمله مجرمان حرفه‌ای و مدت ۲۰ روز است که از زندان آزاد شده و در این مدت کوتاه، مرتکب ۴ فقره سرقت منزل شده است.

وی در پایان گفت: با شناسایی مالباختگان و دعوت آنان به کلانتری، اموال کشف شده به صاحبانشان تحویل داده شد و متهم نیز برای شناسایی سایر جرائم مشابه در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001505

وب گردی

وب گردی