قدردانی امام جمعه قائم‌شهر از حضور مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل‌زده

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر از حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مدیریت و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان قدردانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائم شهر، آیت‌الله علی معلمی امام جمعه شهرستان قائم‌شهر در دیدار نوروزی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از حضور دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در مدیریت و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان استان مازندران که نقش پررنگ و تأثیرگذاری در منطقه داشتند، قدردانی کرد.

وی همچنین با قدردانی از مدیریت جهادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر که با احساس مسئولیت و به کارگیری تمامی امکانات دانشگاه در میان سیل زدگان حضور داشت، گفت: پایه و اساس تمام پیشرفت‌های یک کشور در زمینه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... از دانشگاه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، تأثیر علم بر توسعه و رونق کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر امروز کشور ایران در بحث صنایع دفاعی پیشرفت کرده، فقط به دلیل دانش و علم بالایی است که در سال‌های اخیر به آن دست پیدا کرده است.

وی به شعار سال مبنی بر «رونق تولید» اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه‌ها باید با ظرفیت‌های موجود و توان مضاعف خود هدفی را که امام خمینی(ره) وصیت کردند و مقام معظم رهبری در سخنانشان بیان داشتند، محقق کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001537

وب گردی

وب گردی