فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز، سید اسماعیل جعفرپور رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این خبر گفت: فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگرایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته ها و بخش های فرهنگی، هنری و شرایط حضوردراین جشنواره، به منظور تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند و با شعاررونق تولید ، فرآیند ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگسرای کار و تعاون) آغاز شده است.

وی گفت: این جشنواره برای نهمین سال پیاپی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی، کسب رزق حلال، کارآفرینی و حمایت از تولید داخلی در رشته های هنرهای تجسمی (طراحی، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی)، صنایع دستی سنتی همچون سفال و سرامیک، گلیم بافی، ترمه دوزی، خراش فلزات، آبگینه و پتینه برگزار خواهد شد.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون گفت: آثار فرهنگی و ادبی مانند مقاله، شعر و ترانه (غزل، قصیده) از آثار ارائه شده منظوم و منثور دراین جشنواره خواهد بود.

جعفرپور گفت: در جشنواره امسال، برای دومین سال پیاپی است که کارآفرینان می توانند ایده ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.

رییس فرهنگسرای کار و تعاون در پایان اعلام کرد: تمامی آثار می بایست به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس 4*3 ، تلفن ثابت وهمراه به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد.

وی گفت: همچنین مهلت ارسال آثار تا 2 اردیبهشت ماه و اعلام آثار برتردر مراسم اختتامیه خواهد بود.

نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 "فرهنگسرای کار و تعاون" و با همکاری و مشارکت ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر(خانه کارگر) و نهادهای مرتبط با کار و کارگر طراحی و برنامه ریزی شده است و آیین تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند (اختتامیه) در10 اردیبهشت 98 برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگسرای کار و تعاونkar.farhjangsara.ir بخش مسابقه و یا به آدرس اینترنتیjashnvareh.kargari@gmail.com و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک 76، فرهنگسرای کار و تعاون ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:66029060 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001588

وب گردی

وب گردی