اختصاص یک روز از حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد همدان  به سیل‌زدگان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: بخشی از حقوق اعضای هیئت‌علمی و کارکنان این دانشگاه به‌صورت داوطلبانه برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل کشور اختصاص یافت.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد همدان، مرتضی قائمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان درباره نحوه کمک رسانی این واحد دانشگاهی به سیل زدگان کشور گفت: دانشگاهیان واحد همدان یک روز از حقوق خود را برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان اختصاص دادند.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای رسالت‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌عنوان نهادی مردمی و اجتماعی و با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان صورت گرفت.

قائمی تاکید کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی، ارسال ماشین آلات سنگین این واحد دانشگاهی به همراه آب‌معدنی و اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان از سیل در استان لرستان از دیگر اقدامات این واحد دانشگاهی جهت کمک به مردم لرستان است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: اعزام گروه جهادی متشکل از دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه نیز با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به‌ منظور کمک به هم‌وطنان عزیز صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001617

وب گردی

وب گردی