تجلیل از جانبازان و افتتاحیه نمازخانه  امیر المومنین شهرداری

همزمان با ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ضمن افتتاح نمازخانه جدید شهرداری منطقه 13 ، در مراسمی  با حضور رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و مدیر ناحیه شهید بهشتی  از جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان این منطقه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت اعیاد شعبانیه و همزمان با ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، مراسم تجلیل از جانبازان و افتتاحیه نمازخانه حضرت امیر المومنین، با حضور حجت الاسلام صادق زاده ، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، دکتر جلالی، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین کرمانی، مدیر ناحیه شهید بهشتی ، رحمان زاده شهردارمنطقه 13 و جمعی از معاونین و مدیران به همت معاونت منابع انسانی منطقه در ساختمان ستادی برگزار شد.

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در ابتدای این مراسم با حضور در جایگاه سخنران ، ضمن تشکر از شهردار منطقه به جهت آماده سازی و افتتاح نماز خانه گفت : حدود 340 نماز خانه در شهرداری تهران وجود دارد که امروز نیز شاهد افتتاح نمازخانه با حضور جانبازان عزیز منطقه هستیم که با اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) همزمان شده است.

وی در بخشی از صحبت هایش به جایگاه رفیع جانبازان اشاره کرد و افزود : مقام جانبازان بالاتر از مقام شهدا ست چرا که شهید به مقام وصل می‌رسد اما جانباز پس از سختی‌های فراوان مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد تا اینکه به معبود بپیوندد.

دکتر جلالی، مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران در ادامه این مراسم با حضور در جایگاه سخنران با بیان اینکه جانبازان پرچمداران انقلاب هستند افزود: جانبازان، پیام آوران ایثار و رشادت هستند که حقایق را به نسل بعدی منتقل می کنند.

وی با اشاره به اینکه چندین هزار ایثارگر، رزمنده، جانباز، آزاده، فرزند شهید جز خانواده بزرگ شهرداری تهران هستند تصریح کرد : در برنامه های مختلف و به فواصل معین از این عزیزان تجلیل می شود

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به اجرای برنامه های،" تهران، شهید باران می شود" در محلات شهر تهران در سال گذشته تصریح کرد : در حال حاضر کتابچه های این مراسم در حال تهیه و تدوین است

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری شورایاران محلات، برگزاری این یادواره ها در محلات دیگر تداوم یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001622

وب گردی

وب گردی