دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به یاری سیل زدگان خوزستان و لرستان می رود

در پی تشکیل ستاد حمایت از سیل زدگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، در مرحله دوم همیاری هموطنان آسیب دیده از سیل، کمک رسانی به سیل زدگان استان های خوزستان و لرستان در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج در جلسه ستاد بحران این واحد دانشگاهی که به منظور بررسی نحوه امدادرسانی فوری و در کوتاه ترین زمان به سیل زدگان مناطق آسیب دیده کشور با حضور رئیس، معاونان و مسئولین واحد کرج برگزار شد؛ تصمیماتی به منظور ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به استان های خوزستان و لرستان اتخاذ شد.

دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ضمن یادآوری فداکاری های مردم شریف استان های خوزستان و لرستان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، وظیفه سنگین ادای این دین را یادآور شد و بر لزوم ساماندهی کمک های دانشگاهی تاکید کرد.

در پایان این نشست اضطراری، تمهیداتی برای سهولت اهدای بخشی از حقوق فروردین ماه استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به سیل زدگان در نظر گرفته شد. همچنین به منظور جمع آوری کمک های دانشجویی در هر دانشکده، تشکل های دانشجویی با نظارت حوزه فرهنگی به فعالیت بپردازند.

براساس مصوبات این ستاد همچنین بسیج دانشجویی واحد کرج نیز با برپایی چادرهایی به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه پرداخته و پس از جمع آوری، کمک های مذکور به همراه تیم امدادی متشکل از دانشجویان عضو هلال احمر و بسیج دانشجویی به مناطق سیل زده اعزام می شوند.

گفتنی است در مرحله اول امدادرسانی دانشگاهیان واحد کرج، تیم تخصصی دامپزشکی این دانشگاه متشکل از استادان و دانشجویان دامپزشک برای بررسی وضعیت موجود و ارائه کمک های تخصصی به دامداران و دام های آسیب دیده و پیشگیری از شیوع بیماری های مشترک میان انسان و دام از روزهای نخست بروز سیل به مناطق آسیب دیده استان گلستان اعزام شدند.

کد خبر: 1001638

وب گردی

وب گردی