بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دفاع از حریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌ها‌ی تروریستی بر نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام غیر قانونی دولت متجاوز آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی بدون تردید ریشه ریشه در عصبانیت این دولت زیاده‌خواه از مقابله مردانه این نیروی مقدس با تروریست‌های آمریکایی و اسرائیلی در منطقه غرب آسیا دارد.این اقدام خلاف مقررات و عرف بین الملل همزمان با اقدام دولت آمریکا در به رسمیت شناختن اشغال بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی و در آستانه برگزاری انتخابات در این رژیم، به نوعی تنفس مصنوعی به این رژیم در حال احتضار تلقی می‌شود.

از منظر ملت ایران و همه ملت‌های منطقه؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد مردمی، عدالت گرا و فرهنگی است که در یک ساحت نظامی به مقابله با ظلم، بی عدالتی، تبعیض و نژادپرستی برخاسته و ماموریت استقرار عدالت در همه ابعاد را از آغاز فعالیت برای خود تعریف کرده است.
امروز آثار تدابیر و تلاش‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در امنیت مردم جهان و حتی مردم اروپا و آمریکا باید جستجو کرد؛ زیرا اگر سپاه نبود، امروز داعش فجایع انسانی را نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه در همه نقاط جهان از جمله آمریکا و اروپا توسعه داده بود و شرایط وحشت و ترس را بر جهان حاکم کرده بود.
دولت آمریکا که به گواه تاریخ و آمار تروریست ترین دولت‌های جهان است و منشاء ظلم‌های ساختاری بسیار از جمله جنگ‌های متعدد، ترور شخصیت‌ها و تروریسم اقتصادی -که منجر به کاهش درآمد ناخالص ملی و کاهش ارزش پول ملی کشور های مختلف شده است- در جهان بوده است چگونه به خود اجازه می‌دهد که یک نیروی مردمی و برخاسته از اعماق اعتقادات پاک مردم مسلمان و مومن ایران را گروهی تروریستی بخواند؟
مایه تعجب است دولت متجاوز آمریکا که دست های آلوده اش در کشتارهای جمعی از جمله کشتار کودکان مظلوم یمن، فلسطین، عراق، سوریه و افغانستان مشاهده می‌شود؛ اقدام به برچسب زنی به نهاد توانمندی مثل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می کند!.
دفاع، تجهیز، حمایت دائمی از رژیم غاصب اسرائیل تنها نمونه‌ای برجسته از بی عدالتی در ساختار و نظام روابط خارجی آمریکاست. ملت بزرگ ایران یاد و خاطره فداکاری‌ها و جانفاشانی‌های فرزندان پاسدار خود را هرگز از یاد نخواهد برد چرا که کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشحون و مملو از نقاط درخشان در دفاع از مظلوم و تقدیم هزاران شهید و ایثارگر است که از خود گذشتند تا دیگران در امنیت و سلامت زندگی کنند.
بر این اساس دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی هم‌صدا با همه ملت‌ها و مردم مظلوم جهان می‌گوید ما در کنار و با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.
انتهای پیام/
کد خبر: 1001650

وب گردی

وب گردی