وحدت و همدلی ملی، حاصل تروریست نامیدن سپاه از سوی آمریکاست

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی گفت: جامعه دانشگاهی، بسیج دانشجویی، استادان، کارمندان و به طور ویژه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه را محکوم می کنند. 

محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و روز پاسدار گفت: آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصبانی است و از شدت ناراحتی به جنون رسیده است.

هاشمی یکی از دلایل عصبانیت آمریکا از سپاه را اینگونه بیان کرد: آمریکا طی سال‌های اخیر در منطقه غرب آسیا هزینه های گزافی را انجام داده؛ اما در تمامی حوزه ها با شکست مواجه شده چرا که تمام اقدامات آمریکا توسط سپاه نقش برآب شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی اضافه کرد: تصمیم دولت آمریکا و در رأس آن ترامپ مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی نشان دهنده استیصال، درماندگی و افول قدرت آمریکا در جهان است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در هیچ حوزه ای نمی تواند با سپاه و انقلاب اسلامی رقابت کند، تصریح کرد: آمریکا زمانیکه دید در تمامی زمینه ها توان دست و پنجه نرم کردن با سپاه را ندارد، به ابزار تحریم متوسل شده است؛ اما با فضل الهی اقتدار سپاه و انقلاب حفظ خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه اقدام آمریکا باعث همدلی و وحدت بیشتر ملی میان مردم، سپاه و مسئولین خواهد شد، گفت: اقدام جنون آمیز ترامپ نتیجه ای جز ایجاد همدلی و اقتدار ملی برای ایران در پی نخواهد داشت و تمامی ملت های آزاده جهان پشتیبان سپاه پاسداران هستند.

این عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی با شعارهای حقوق بشر که توسط غرب و آمریکا داده می شود مغایرت دارد، گفت: سردمداران غربی و آمریکا شعار حقوق بشر را سر می دهند؛ اما در واقع شناختی از بشر، کرامت انسانی و حقوق انسانی ندارند. نمونه بارز آن تحریم های ناعادلانه علیه ایران و سپاه است.

وی آمریکا را در رأس هرم استکبار جهانی دانست و بیان کرد: اولین ناقض حقوق بشر و کرامت انسانی استکبار جهانی و آمریکاست که می توان رد آن را در عراق، ژاپن، افغانستان و... مشاهده کرد.

هاشمی اضافه کرد: اقدام شورای عالی انقلاب اسلامی، موضع گیری مناسب وزارت امور خارجه، حمایت های اقشار مختلف مردمی و احزاب و جریان های مختلف داخلی و بین المللی بهترین اقدامات ایران در برابر اقدام جنون آمیز آمریکاست.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی در پایان خاطر نشان کرد: جامعه دانشگاهی، بسیج دانشجویی، اساتید، کارمندی و به طور ویژه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه را محکوم می کنند.

مریم شمسایی نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1001663

وب گردی

وب گردی