برپایی موکب خدمت رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در خوزستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از برپایی موکب خدمت رسانی این دانشگاه در استان خوزستان و ارسال کمک های غیرنقدی دانشگاهیان به استان سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به ارسال نخستین محموله کمک های غیرنقدی دانشگاهیان این استان به سیل زدگان لرستان، گفت: با توجه به وضعیت هموطنان سیل زده کشورمان و خسارت‌هایی که سیل به مناطق مختلف کشور وارد کرد، دبیرخانه هیأت امنای استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان (اهرم)، مسئول هماهنگی و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر شدند و این کمک ها به مناطق سیل زده ارسال و تحویل دانشگاه آزاد اسلامی لرستان شد.

دکتر عبدالهی خاطر‌نشان کرد: کمک‌های دریافتی از واحدها و مراکز استان مشتمل بر اقلام و لوازم بهداشتی، پتو، لباس، آب‌معدنی، مواد‌غذایی، خرما، کنسرو و سایر مایحتاج ضروری دیگر است.

وی ادامه داد: حمایت از هموطنان سیل‌زده و جمع‌آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مطابق وظیفه ملی و شرعی ادامه دارد و در روزهای آینده نیز به این مناطق ارسال خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه موکب خدمت رسانی این دانشگاه تا چند روز آینده در استان خوزستان برپا می شود، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تمام ظرفیت در کمک رسانی و کاهش آلام هموطنان سیل زده تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001692

وب گردی

وب گردی