اقتدار انقلاب اسلامی به خاطر ایستادگی و فداکاری مردم ایران است

بسیج اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در اعلام حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی کشور در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل ار دانشگاه فرهنگیان، در پی تصمیم دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست " سازمان های تروریستی خارجی" و اقدام به حق و متقابل شورای عالی امنیت ملی کشورمان در قرار دادن رژیم ایالات متحده آمریکا به عنوان " دولت حامی تروریسم" و " فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام" و تمامی نیروهای وابسته به آن در جمله "گروه های تروریستی"، بسیج اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان با گرامیداشت سالروز ولادت سومین اختر تابناک امامت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و تبریک این روز فرخنده در نامگذاری آن به روز پاسدار به تمامی غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام میدارد دوشادوش مردم غیور ایران اسلامی و انقلابی قدردان خدمات این دلیرمردان در تمامی عرصه های مقاومت و ایثارگری ایشان در طول چهل سال انقلاب اسلامی ایران است.

همچنین ضمن محکومیت قاطع عمل مذبوحانه دولت امریکا آن را نشانگر عمق کینه ورزی، سفاهت و جهالت آنان می داند. آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنان در منطقه باید بدانند که خباثت های ایشان علیه انقلاب اسلامی راه به جایی نخواهد برد و به فرموده رهبرانقلاب این نیرنگ و کید آن ها به خود ایشان بازخواهد گشت و آمریکا در حال حرکت به سمت حضیض وافول است. دشمنان بدانند برخلاف تصور آنها اقتدار انقلاب اسلامی به خاطر ایستادگی و فداکاری مردم ایران است و بدون تردید این انقلاب به پیش خواهد رفت.

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان درکنار همه اقدامات صورت گرفته و درخصوص مقابله همه جانبه حقوقی، سیاسی وبین المللی نقش خود را در حمایت از این اقدام وپاسداشت رشادت های غیور مردان ایرانی بیش ازپیش تشخیص داده و در نشر این فرهنگ غنی انقلابی با الگوگیری از عمل مومنانه اولیای الهی، امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) درمیان دانشجو معلمان گام برخواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001697

وب گردی

وب گردی