برپایی ایستگاه مهربانی جهت کمک به سیل زدگان در واحد یاسوج

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: به همت نهاد رهبری ایستگاه مهربانی جهت کمک به سیل زدگان در واحد یاسوج تشکیل می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یاسوج، حجت الااسلام سید حکمت الله هاشمی پور در جلسه ستاد کمک به سیل زدگان کشور که در واحد یاسوج تشکیل شد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه گفت: با توجه بارش های اخیر و سیل در استان های کشور و مشکلاتی که برای بسیاری از هموطنان عزیز به وجود آمده وظیفه شرعی و دینی همه ماست که به یاری هموطنان خود بشتابیم.

وی گفت: با توجه به درخواست همکاران دانشگاه مقرر شد یک روز حقوق فروردین ماه کارکنان واساتید و با هماهنگی معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی جهت کمک به سیل زدگان اختصاص یابد.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری گفت: در همین راستا تشکلهای دانشجویی و بسیج دانشجویی اقدام به برپایی ایستگاه مهربانی جهت دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی دانشجویان و خیرین خواهند کرد.

هاشمی پور بیان کرد: با همکاری بسیج اساتید و دانشجویی گروه های جهادی در قالب گروه های تخصصی روانشناسی، جامعه شناسی، عمران و بهداشت درمان به مناطق سیل زده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001704

وب گردی

وب گردی