ماشین‌آلات واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به  پلدختر رسید/ 11 لودر، کامیون و 6 مینی بوس به لرستان ارسال شد

ماشین‌آلات و تجهیزات واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی درحال ارسال به سمت پلدختر است و به‌زودی کمک‌های دیگر به لرستان ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پس از وقوع سیل در مناطق شمالی کشور، استان‌های فارس و لرستان شماری از هموطنان کشور با مشکلات زیادی نظیر آبگرفتگی منازل مسکونی مواجه شدند و با توجه به میزان بالای خسارت، واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای امداد‌رسانی به هموطنان سیل‌زده پیشقدم شدند.

چند روز پیش دکتر طهرانچی پس از بازدید مناطق سیل زده پلدختر به مسئولان شهر قول داد که در پی کمک به هموطنان تجهزات لازم را با کمک واحد های دانشگاه آزاد اسلامی ارسال خواهد کرد.

در این گزارش تجهیزاتی که تاکنون از سوی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ارسال شده است را می خوانید:

واحد علوم و تحقیقات

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پس از هماهنگی‌های لازم یک لودر، یک گریدر، 2 باب کت، مینی بوس و وانت به پلدختر ارسال کرده است. تا نیروهای جهادی با استفاده از این تجهیزات لایروبی منطقه را آغاز کنند.

واحد تهران شمال

یک لودر و یک بیل مکانیکی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به لرستان اعزام شده است.

واحد رودهن

2 کامیون، یک لودر و یک بیل مکانیکی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به لرستان ارسال شده است تا در زمانی مشخص، منطقه ای که به دانشگاه سپرده شده را لایروبی کنند.

واحد همدان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان یک ماشین نیسان وانت برای جابه جایی نفرات در پلدختر به لرستان ارسال کرده است و به زودی تجهیزات دیگر هم به شهر پلدختر ارسال خواهد شد.

واحد ملایر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با توجه به تجهیزاتی که در اختیار داشت یک نیسان وانت و یک تراکتور به شهر پلدختر ارسال کرده است.

واحد خمین و یزد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد هرکدام یک دستگاه مینی بوس به لرستان اعزام کرده اند تا برای جابه جایی نفرات و وسایل، فضای موجود مهیا شود.

در مجموع 11 ماشین آلات سنگین و 6 ماشین سواری به شهر پلدختر ارسال شده است.

دکتر بهاروند رئیس واحد خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز این خبر را تایید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به شرایط بحرانی شهر پلدختر قرار است تعدادی از راننده های مخصوص ماشین آلات سنگین به منطقه اعزام شوند و از این نفرات در حرکت ماشین آلات استفاده خواهد شد.

همچنین طی روز های گذشته هم تعداد زیادی از نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی برای لایروبی و کمک به پلدختر اعزام شدند و در ساختمان های دانشگاه آزاد اسلامی اسکان یافتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001714

وب گردی

وب گردی