گرامی داشت روز پاسدار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار شد

مراسم گرامی داشت روز پاسدار صبح امروز با حضور امام جمعه، معاونت استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب  و مسئولین ادارات شهرستان در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، امام جمعه میاندوآب در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: لباس پاسداری لباس افتخار و سعادت در عرصه خدمتگزاری و دفاع از کیاننظام اسلامی است و از دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وجود و بقای کشور در سایه سپاه پاسداران میسر است و امنیت و آرامش کشور از برکات وجود همین سبزپوشان ولایت است.

حجت الاسلام حمید حسن زاده افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی همه سربازان ولایت و پاسداران حریم، امامت، ولایت و کشور هستند و اگر دولتمردان امریکا سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی معرفی می کنند بدانند که به ملت بزرگ ایران این لقب را می دهند و امروز پوشیدن لباس پاسداری توسط نمایندگان مردم در خانه ملت خط بطلان بر رجز خوانی های پوچ ترامپ و دست نشانده های آنان است.

عضو هیأت علمی واحد میاندوآب ادامه داد: مهمترین رسالت سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی برقرای امنیت و آرامش در مرز ها و فرامرزهای کشور است و امروز در حادثه سیل کشور، سپاه به عنوان نیروی خدمتگزار هم دوش با مردم، دولتمردان، ارتش و سایر نهادها خدمت رسانی می کند و این نشان از وحدت و همدلی بین قوای نظامی، دولت و مردم است.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب با رهنمودهای مقام معظم رهبری شروع شده و همه آحاد مردم و مسئولین باید از تجربه و تحلیل های گام اول انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشور بیشتر استفاده کنند و نقش دانشگاهیان در این زمینه بسیار مهم و حساس است.

در ادامه سرهنگ مولوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: دشمنان نظام و انقلاب از دیرباز بر علیه انقلاب و سپاه جنگ روانی به راه انداخته اند و از بعد امنیتی و سیاسی می خواهند با تروریست خواندن لشکر اسلام بر آرمانهای والای انقلاب و رهبری لطمه وارد کنند.

سرهنگ جواد مولودی تصریح کرد: دولتمردان امریکا و هم پیمانانشان از عظمت و اقتدار سپاه بسیارعصبانی هستند و شجاعت، شهامت و تدبیر رزمندگان اسلام به عنوان مدافعان حرم و کشورعرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده است.

وی اشاره کرد؛ مسئولین باید برای جلب رضای خدا و شهدا پاسدارانی شایسته برای نظام و انقلاب باشند و امروز حضور همه آحاد جامعه، نیروهای ارزشی سپاه، ارتش و انتظامی در کمک رسانی به هم وطنان سیل زده نشان از بسیجی بودن و پاسداران خدمت رسان در عرصه سازندگی است.

کد خبر: 1001717

وب گردی

وب گردی