درخواست از فرمانده کل سپاه برای مبارزه جدی با تروریسم جهانی

اتحادیه‌‌های دانشجویی دانشگاه آزاد طی نامه‌ای از فرمانده کل سپاه خواستند تا با تروریست اصلی جهانی مقابله جدی شود و سپاهیان اسلام ریشه تروریسم در منطقه که خون بسیاری از انسان های بیگناه بر گردنشان است را بخشکانند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، 3 اتحادیه‌‌ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای به سردار سرلشکر فرمانده کل سپاه پاسدارن تاکید کردند: فرمانده سپاه بزرگ اسلام وقت آن رسیده است با تروریست اصلی جهانی مقابله جدی شود و توقع می رود سپاهیان اسلام ریشه تروریسم اصلی را در منطقه که خون بسیاری از انسان های بیگناه بر گردنشان است را بخشکانند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اتحادیه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک روز پاسدار خدمت شما و همسنگران جان برکفتان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، ضمن تشکر از خدمات همه جانبه، ایثار گری ها و از خودگذشتگی های همیشگی عزیزان پاسدار همچون آحاد ملت ایران قدران این زحمات هستند.

در بخش دیگری از بیانیه آورده شده است: کشوری که نام تروریسم با آن عجین شده است و مردم جهان شاهد هستند هر روز گوشه از جهان را به آتش می کشد و خون های مظلومان را به زمین می ریزد، حال می خواهد مسلمان باشند یا غیر مسلمان فقط کافیست با سیاست های استعماری استکبار همسو نباشند،فقط کافیست آن ملت بخواهند هویت انسانی خود را بازیابند.

کدخدایی خودخوانده که غیورترین مردمان خدارا تروریست می نامد و در توهمات خود بدنبال ایجاد اختلاف در درون نظام مقدس ایران است.

جمهوری اسلامی چهل سال است که آماج خرابکاری آمریکا و همدستان جیره خوار منطقه ای و فرامنطقه ای آن است؛ در این چهل سال در جمهوری اسلامی چه اتفاقاتی افتاده است جز نمایان شدن چهره خبیث آمریکا ومتحدانش روسیاهش در منطقه.
زمانی که هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس سرنگون شد جهان به خوبی با واژه تروریسم دولتی آشنا گشت،تروریسم دولتی که گاه و بیگاه خود را در زیر پوست کرم خورده سازمان ملل پنهان می سازد و با عنوان جامعه جهانی به استعمار نوین کشورها می پردازد.

در ابتدا انقلاب امام خمینی (ره) به دنبال تاسیس ارتش بیست میلیونی بودند که به فضل خدا در آن مقطع محقق گردید، اما شاهد بودیم بعد از آن با درایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)ارتشی به وسعت چندین برابر در منطقه و بر پایه محور مقاومت شکل گرفت که از شاهکار های نیروهای جان برکف سپاهیان اسلام بود.نیروهایی که با عشق و ایثار فرمان ولی امر خود را لبیک گفتند.

سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد بیان کردند: در فتح پله به پله سپاه،یک نمونه سوریه است، یک نمونه عراق است، یک نمونه لبنان است که از این نمونه فتوحات بسیار وجود دارد که به واسطه این مجاهدت ها ملّتهای منطقه قدرت ایستادگیِ خودشان را در مقابل توطئه‌ی استکبار فراگرفته اند که ما همه آنها را مدیون راهنمایی های رهبر کبیر انقلاب(مدظله العالی) و رشادت های غیور مردان سپاه می دانیم.

همه این دشمنی های صورت گرفته با سپاه نشان می دهد که این نیروی نظامی مردمی به خوبی راه درست را پیموده است،راه و هدفی که همینک پشتیبانی جهانی یافته است.

حال شاهدیم که آمریکا مثل همیشه در مقابل مردم ایران شکست خورده است و به تکاپوی ایجاد جنگ رسانه ای جدید و ایران هراسی در جامعه جهانی(دولت های تحت سلطه استکبار) می پردازد که بازهم نشانه دشمنی با مردم ایران اسلامی است.
سردمدارن بی عقل کشور آمریکا همواره بیان می کنند که دشمنیشان با مردم ایران نیست اما حتی نمیتوانند ظاهر این ادعای کذب را حفظ نمایند و همواره مردم ایران را مورد ظلم و تحریم قرار می دهند،حال می خواهد سیل زدگان بی سرپناه هدف باشند یا بیماران سرطانی و قلبی یا می خواهد سوژه مسدود کردن حساب های هلال احمر باشد یا اعلام تروریست بودن خدمت گذاران وحافظان جان و مال و ناموس مردم این سرزمین تفکر انقلابی حاکم بر کشور راه را بر تمامی دسیسه ها اعم از تحریم و تحریم و تحریم بسته است حال هرچه که می خواهند گربه رقصانی کنند.

هیچ اقدامی نمی توانست چنین انسجام درونی غیر قابل وصفی در کشور ایجاد کند شاید تا دیروز در کشور بحث در خصوص نوع تعامل با آمریکا وجود داشت که این نیز به لطف خدمات عالی شما و همکارانتان در مجموعه حل شد.

حال کوردلان باید ببینند که بازهم این سپاه بود که نقشه های خبیثانه آنان را در انشقاق بین پیکره نظام نقش برآب کرد.
در تمام این سال های پر افتخار انقلاب هر زمان سخن از ایثار و شهادت بوده نام سپاه درخشیده است حال می خواهد حمله گروهک های تروریستی به غرب و شرق باشد یا سیل در شمال و جنوب،امنیت پرواز باشد یا امنیت کودکان غزه و سوریه،نه تنها مردم ایران بلکه مردمی به گستره یک انقلاب جهانی اسلامی قدردان زحمات مجدانه شما هستند.

در پایان نامه تاکید شده است: اما فرمانده سپاه بزرگ اسلام وقت آن رسیده است با تروریسم اصلی جهانی مقابله جدی شود،اقدام سریع و انقلابی شورای عالی امنیت ملی در تروریست اعلام کردن نیروهای آمریکایی در منطقه دل تمامی لشکر چندصد میلیونی پاسداران انقلاب جهانی اسلام را شاد کرد و حال توقع می رود سپاهیان اسلام ریشه تروریسم اصلی را در منطقه که خون بسیاری از انسان های بیگناه بر گردنشان است را بخشکانند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001726

وب گردی

وب گردی