استادان دانشگاهی باید انسان هایی اخلاق مدار باشند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: در انتخاب و عملکرد استادان دقت و تلاش زیادی صورت گیرد و استادان باید در وهله اول انسان‌هایی اخلاق مدار باشند تا بتوانند بر روی دانشجویان تاثیر گذاشته و انسان بسازند.

به گزارش خبرنگارگروه دانشگاه ایسکانیوز، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این دیدار با تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه گفت: مناجات شعبانیه یک امتیاز است. مناجاتی است که ائمه بسیار به آن علاقه‌مند و مورد سفارش قرار داده‌اند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی تصریح کرد: یکی از امتیازات مهم این استان در سطح کشور، دانشگاه‌های آن است که از نظر کیفی و کمی ممتاز هستند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان، جوان و دارای قلبی پاک هستند، اظهار کرد : علاوه بر پرورش علمی باید به جوانان محبت کنید. محبت گم نمی‌شود و گره بسیاری از مشکلات را باز خواهد کرد.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: در انتخاب و عملکرد استادان دقت و تلاش زیادی صورت گیرد و استادان در وهله اول انسان‌های اخلاق مدار باشند تا بتوانند بر روی دانشجویان تاثیر گذاشته و انسان بسازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: دانشگاه باید با عمل صالح و محبت، جوانان را تربیت و تحویل جامعه دهد.

خالصی دوست: دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی قرار می گیرد

عبدالله خالصی دوست هم که به همراه جمعی از معاونین و مدیران خود در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان حاضر شده بود در گزارش کوتاهی به تشریح فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌ویژه در بعد فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: با حضور دکتر ولایتی و تیم همکارشان در دانشگاه بر توجه بیشتر به مقوله فرهنگی تاکید به‌عمل‌آمده و با ایجاد ساختارهای مناسب فعالیت‌های فرهنگی رونق ویژه‌ای گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به حضور دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، هماهنگی بین این دفتر و دانشگاه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: انتظار می‌رود هم‌زمان با ارتقاء سطح علمی، در زمینه فرهنگی هم ارتقاء داده شوند تا نسل جدید را آماده تحول کرده و دانشگاه آزاد در تراز انقلاب اسلامی و دانشگاهی نمونه و انقلابی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس واحد سمنان با ابراز امیدواری به آینده دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از تجدید این دیدار را بهره‌گیری از رهنمودهای حکیمانه آیت‌الله شاهچراغی عنوان و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 که به نام رونق تولید مزین شده بتواند بخشی از مشکلات جامعه را کاهش و یاری گر میهن اسلامی در مسیر رشد و توسعه باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001736

وب گردی

وب گردی