کارکنان واحد بوکان یک روز از حقوق خود را به سیل زدگان اهدا کردند

دومین جلسه ستاد کمک رسانی به سیل زدگان با حضور اعضای هیئت رئیسه، نماینده بسیج دانشجویی و دبیر کانون دانشجویی جمیت هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در اتاق ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوکان، در ابتدای جلسه سلمان حمیدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین توضیحاتی برابر مصوبات سازمان مرکزی در خصوص کمک رسانی به سیل زدگان ارائه کرد. سپس اعضای حاضر در این جلسه نظرات خود را مطرح کردند.

در این جلسه مقرر شد کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان بوکان، بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی واحد بوکان در محوطه دانشگاه، جهت جمع آوری کمکهای مردمی چادر برپا نماید.

در ادامه دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان گفت: باتوجه به تاکید دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیئت‌موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی‌بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان، ستاد جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این واحد نیز تشکیل شده است.

ضیائی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی نشان داد که مردمی است و می تواند در تمام شرایط حامی مردم عزیزمان در تمام نقاط کشور باشد.

ضیائی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان به مدت یک هفته با برپای چادر با همکاری بسیج دانشجویی و جمعیت هلال احمر شهرستان بوکان کمکهای مردم به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری کرده و در پایان تمام کمکهای جمع آوری شده با هماهنگی بسیج دانشجویی و جمعیت هلال احمر به دانشگاه آزاد اسلامی استان ، جهت توزیع در بین سیل زدگان ارسال خواهد شد.

ضیائی در پایان از کارکنان و اساتید هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تشکر کرد و گفت: الحمدالله مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همیشه در کمک به هموطنان عزیزمان پیش قدم بوده اند و یک روز از حقوق فروردین‌ماه خودشان را به صورت داوطلبانه به سیل‌زدگان اختصاص داده اند.

کد خبر: 1001742

وب گردی

وب گردی