سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته وسط میدان قرار دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اقدام ایالات متحده آمریکا در تروریست‌خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته در وسط میدان قرار دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ایلام، محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام درباره اقدام آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه گفت: سپاه پاسداران در قلب مردم ایران و ملت‌های مظلوم منطقه قرار دارد و تروریسم واقعی آمریکا و ارتش آمریکاست که داعش و طالبان دست‌پرورده آنهاست و با کمک رژیم کود‌ک‌کش صهیونیستی و ارتجاع منطقه کشتار مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق، بحرین را در دستور کار دارند.

وی افزود: قوی‌ترین و کارآمدترین نیرو در مبارزه با تروریسم سازمان‌یافته داعش، سپاه پاسداران بود که با شکست داعش موجب عصبانیت آمریکا و ارتجاع منطقه شد و اکنون آمریکا درصدد انتقام از این نیروی مردمی و امید ملت‌های مظلوم منطقه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: اقدام سخیف آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران به‌عنوان تروریسم بی‌سابقه است و این اقدامات هیچ تأثیری در توان و نقش بی‌بدیل آن در دفاع از امنیت ملی ایران ندارد.

میرزایی حیدری گفت: دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه قصد داشتند در سوریه و عراق دولت‌های مردمی و نزدیک به ایران اسلامی را ساقط کنند که کاملاً شکست خوردند و اقدام آمریکا در تروریست‌خواندن سپاه از روی استیصال و درماندگی است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی در جنگ نابرابر با رژیم صدام، مبارزه با تروریسم منطقه از جمله داعش و طالبان و شکست‌دادن آنها و کمک به سازندگی کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های داخلی و خارجی همواره پیروز بوده است و این دستاوردهای مهم مرهوم تلاش و هوشمندی و اقتدار نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرتر از گذشته در وسط میدان قرار دارد و امروز شاهدیم حتی در بلایای طبیعی از جمله سیل در کنار مردم قرار دارد.

میرزایی حیدری بیان کرد: این اقدام ناشیانه و کور آمریکا موجب شد همه گروه‌های سیاسی ضمن حمایت از سپاه پاسداران در کنار آن قرار بگیرند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان مجموعه‌ای انقلابی و برآمده از انقلاب همچون سایر اقشار و گروه‌های مردمی با افتخار در کنار سپاه پاسداران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001744

وب گردی

وب گردی