یارانه  همه مراکز آموزشی  اوتیسم پرداخت شد

مدیر کل بهزیستی استان تهران از پرداخت یارانه صددرصدی مراکز آموزشی و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش بیات نژاد در مراسم افتتاح دوازدهمین مرکز روزانه آموزش و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم که صبح امروز با حضور حسین نحوی‌نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور برگزار شد اظهار کرد: در حالی دوازدهمین مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی افراد دارای اختلال طیف اوتیسم در تهران راه‌اندازی می‌شود که بهزیستی استان توانسته خدمات خوبی را به افرادی که به این مراکز مراجعه می‌کنند داشته باشد.

وی با اشاره به اهداف سازمان بهزیستی برای خانواده‌ها و افراد دارای اختلال طیف اوتیسم گفت: ارتقا کیفیت زندگی فرد دچار معلول و همچنین کیفیت زندگی خانواده از مواردی است که مورد توجه سازمان بهزیستی قرار دارد و افراد و خانواده‌ها با حضور در این مراکز آموزشی روزانه خدمات مناسبی را در حوزه توانبخشی دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ارتباط با پرداخت یارانه مراکز روزانه گفت: علیرغم همه مشکلات یارانه این مراکز به صورت صددرصد پرداخت می‌شود و هم اکنون ۶۵۵ فرد دچار اختلال اوتیسم از این مراکز یارانه دریافت می‌کنند.

بیات‌نژاد ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در سازمان بهزیستی و با عنایت به اینکه استان تهران در مناطق بحرانی و بلایای طبیعی معین استان خوزستان شده است به زودی اقلام و کمک‌های استان تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001746

وب گردی

وب گردی