سپاه عامل ناکامی دسیسه های آمریکا در منطقه است

رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان، سپاه  پاسداران را عامل ناکامی دسیسه های آمریکا در منطقه عنوان کرد و گفت: سپاه و جریان مردمی وابسته به آن در ایران و تمامی کشورهای اسلامی  زمینه ساز احساس ناامنی برای آمریکا و متحدانش درخاورمیانه و خلیج فارس هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمان، حسین صابری رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان با اشاره به حرکت سخیف دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی گفت: این تصمیم آمریکا که ناشی از عقده های دیرین و شکست های صهیونیست در منطقه خاورمیانه است قطعا تحت فشار لابی صهونیست و برخاسته از خوی سلطه طلبی و استعمارگری آمریکاست.
وی با اشاره به حضور مخفیانه رئیس جمهور کشوری که میلیاردها دلار در عراق هزینه کرده و داعیه ابرقدرت جهان را دارد تاکید کرد: وقتی این موضوع را بررسی می کنیم به عظمت قدرت ملت ایران و فرزندان آن در سپاه پاسداران در نابود کردن هیمنه آمریکا و به سخره گرفتن ارتش پوشالی آن پی‌‌‌خواهیم برد.

صابری تاکید کرد: سپاه و جریان مردمی وابسته به آن در ایران و تمامی کشورهای اسلامی زمینه ساز احساس ناامنی برای آمریکا و متحدانش درخاورمیانه و خلیج فارس هستند و اشراف این نیروها بر نیروهای تروریست ارتش آمریکا، سردمداران آمریکا را به مرز جنون کشانده است و این رفتارها منبعث از آن اقتدار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001747

وب گردی

وب گردی