اعضای هیأت رئیسه و شورای دانشگاه آزاد واحد کرج از سبزپوشان سپاه حمایت کردند

اعضای هیأت رئیسه و شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج طی اقدامی نمادین با برتن کردن لباس فرم سپاه و حرکت در مجتمع دانشگاهی حمایت همه جانبه خود را از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج در پی اقدام ننگین و حقارت بار آمریکا علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران و با اعلام نام این نهاد نظامی و امنیتی ملی در فهرست گروه های تروریستی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز همگام با سایر بخش های ملت یکپارچه ایران و در کنار دیگر دانشگاه ها و ارگان های کشور اعلام حمایت همه جانبه خود را از سبزپوشان دلاور سپاه پاسداران اعلام داشت.

در این خصوص اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با برتن کردن لباس مقدس سپاه پاسداران، به دشمنان این نظام مقدس و میهن اسلامی متذکر شدند که سپاه پاسداران عضوی جدایی ناپذیر از ملت و حکومت می باشد که تمامی اقشار بویژه دانشگاهیان در حمایت از دلاوری ها، فداکاری ها و شجاعت های نیروهای مخلص و متعهد سپاه پاسداران لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

لازم به ذکر است این سپاهیان نمادین با استعاره از پویایی و حضور سیال و همیشگی سپاه در جامعه اسلامی ایران به صورت دسته جمعی از مقابل دفتر ریاست دانشگاه به سوی مسجد پیامبر اعظم(ص) واحد کرج حرکت کرده و در صفوف به هم پیوسته دانشگاهیان به اقامه نماز ظهر و عصر ایستادند.

دکتر محمدرضا عسگری رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز طی سخنانی از اتحاد و یکپارچگی ملت ایران با سپاه سخن گفت و تاکید کرد: «آمریکا بداند که یکایک مردم ایران خود را عضوی از سپاه می دانند و لذا با تروریست خواندن سپاه پاسداران در واقع به تمامی ملت ایران اتهام تروریست بودن وارد نموده است و این چیزی نیست که مردم مسلمان و شجاع ایران در برابر آن بی تفاوت باشند.»

در همین خصوص بیانیه ای نیز از سوی بسیج اساتید این دانشگاه به نمایندگی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اعلام و منتشر گردید.

در پایان مراسم نیز با حضور بر مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی بار دیگر یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شد.

کد خبر: 1001759

وب گردی

وب گردی