شانه‌به‌شانه برادرانمان در سپاه‌ پاسداران می‌ایستیم

شورای سیاسی و شورای اجرایی مقاومت اسلامی نُجَباءعراق با صدور بیانیه‌هایی جداگانه، به تروریستی معرفی شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی کاخ سفید واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،مقاومت اسلامی نُجَباء اقدام خصمانه دولت آمریکا در افزودن نام سپاه پاسداران به فهرست سازمان‌های تروریستی را به‌شدت محکوم کرد.

در بیانیه شورای سیاسی این جنبش با اشاره به شکست‌های آمریکا در سوریه و عراق و یمن، آمده است: «شیطان بزرگ در جنگ مستمر علیه جمهوری اسلامی ایران، از مسیر فشار دیپلماتیک و محاصره اقتصادی ظالمانه به مقصود نرسیده و ناامید شده است».

این شورا گنجاندن سپاه پاسداران در زمره گروه‌های تروریستی را یک تصمیم «بی‌سابقه» از جانب ترامپ توصیف کرده و افزوده است: «سپاه یکی از بخش‌های مهم نیروهای مسلح ایران است و این امر بدین معناست که امریکا و مزدورانش ـ از جمله رژیم صهیونیستی ـ به‌دنبال روشن نگه داشتن شعله جنگ در منطقه هستند».

در ادامه بیانیه، ضمن محکومیت شدید اقدام رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، خاطرنشان شده است: «تصمیم این فرد بزدل [ترامپ] هیچ ارزشی ندارد؛ زیرا آمریکا پیش‌تر نیز ده‌ها گروه و شخصیت را در لیست تروریسم قرار داده که از آن جمله می‌توان به حزب‌الله قهرمان و مقاومت اسلامی نُجَباء اشاره کرد».

در کانال تلگرامی نجباء آمده است که شورای سیاسی این جنبش بر ایستادگی در کنار جمهوری اسلامی و ملت ایران در برابر هرگونه تجاوز تأکید نمود و سازمان‌های بین‌المللی و ملت‌های آزاده عرب را به ایفای مسؤولیت اخلاقی و قانونی برای مقابله با این تصمیم بی‌ارزش فرا خواند.

«نصر الشمری» رئیس شورای اجرایی نُجَباء نیز در بیانیه‌ای جداگانه، دولت آمریکا را «دجال شرور» خواند که در سراسر جهان به خون‌ریزی مشغول است و خود مستحق عنوان تروریست می‌باشد.

الشمری تصریح کرد: «ما در مقاومت اسلامی نُجَباء شانه به شانه برادرانمان در سپاه پاسداران می‌ایستیم، زیرا این نهاد نقش بزرگی در شکست پروژه‌های استکبار داشته است».

وی در انتها ابراز اطمینان کرد که تصمیم تحریک‌آمیز دولت آمریکا و رئیس احمق آن، بر صلابت اراده و ایمان مجاهدان خواهند افزود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1001777

وب گردی

وب گردی