دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه به قطب علمی و فرهنگی غرب کشور تبدیل می شود

مشاور رئیس و سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه می تواند به قطب علمی و فرهنگی غرب کشور تبدیل شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرمانشاه، مراسم تکریم دکتر محمدرضا حبیبی و معارفه جهانشیر امینی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمانشاه با حضور محمدرضا مردانی مشاور رئیس و سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مردانی در این جلسه گفت: پیشرفت دانشگاه در عرصه های مختلف با مشارکت، همدلی و همکاری میسر می شود و این وضعیت با مدیریت جدید در استان کرمانشاه در گرو برادری و همدلی خواهد بود. با این رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه می تواند به قطب علمی و فرهنگی غرب کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ایران در چهل سال گذشته علیرغم خصومت های دشمن و توطئه های متعدد، توانسته به عنوان قدرت منطقه شناخته شود، افزود: کشور ما همواره در حال پیشرفت و توسعه است و نفوذ و قدرت خود را در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و دفاعی افزایش داده است.

سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: براساس همین توانمندی است که دشمن نقاط قوت نظام را هدف کور خود قرار داده و فرزندان سبزپوش این آب و خاک را ناجوانمردانه تروریسم معرفی می کند، در حالی که عظمت ایران و فرزندان آن در گرو همراهی و مشارکت مردم و نظام به دست آمده است.

مردانی با بیان اینکه قبول مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی اقدامی ایثارگرانه و جهادی است، اظهار داشت: رویکرد این دانشگاه حل مسأله با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود است. حرکت های امیدآفرین در دانشگاه آزاد اسلامی در حال افزایش است.

وی خاطرنشان کرد: باید در ارتقای نیروی انسانی و کادرسازی مدیریتی برای نظام نقش تعیین کننده ای داشته باشیم و به سمت مهارت محوری و پرورش نیروی انسانی خلاق و متخصص پیش برویم.

مردانی اظهار داشت: توجه به تربیت دینی و ارتقای جایگاه فرهنگی جامعه از دیگر اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جدید است و انتظار می رود مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز در بهبود روند فعالیت های دانشجویی، فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی گام های اساسی بردارد و از ظرفیت موجود در واحدهای این استان برای دستیابی به جایگاه برتر و توسعه همه جانبه کشور بهره ببرد.

در ابتدای این جلسه، دکتر مردانی و هیأت همراه با حضور در مزار شهدای گمنام واحد کرمانشاه ضمن ادای احترام، با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

مردانی در سفر به استان کرمانشاه با حضرت آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001797

وب گردی

وب گردی