حضور دکتر طهرانچی برای دومین بار در هفته جاری در پلدختر

دکتر طهرانچی که برای دومین بار طی هفته جاری به شهر سیل زده پلدختر سفر کرده، از روند امدادرسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل زده بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای دومین بار طی هفته جاری به شهر سیل زده پلدختر سفر کرد، از روند امدادرسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل زده بازدید کرد.

وی امشب در بدو ورود به شهر سیل زده پلدختر با حضور در خیابان معلم محله سازمانی این شهرستان از روند امدادرسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب دیده این منطقه بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در این بازدید شبانه که با همراهی دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان ها، دکتر سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، دکتر جاوید رئیس واحد بروجرد و معاون پزشکی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان و جمعی از مسئولان این قرارگاه انجام شد، بر تسریع خدمت رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل زده پلدختر تأکید کرد.

وی همچنین از ماشین آلات سنگین و راهسازی دانشگاه آزاد اسلامی که به این منطقه اعزام شده اند، بازدید کرد و در فضای صمیمانه ضمن گفت وگو با رانندگان این ماشین آلات و گروه های جهادی حاضر در منطقه، اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و برای آنان آرزوی توفیق روز افزون و تقرب به درگاه خداوند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001807

وب گردی

وب گردی