سپاه پاسداران، امانت دار جان، مال و ناموس این مرز و بوم است

شورای هماهنگی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان طی بیانیه ای اعلام کرد: حماقت آمریکا بیانگر حقانیت شعارهای ملت ایران علیه آمریکا و درستی راهی است که مردم ایران و منطقه طی چهل سال گذشته طی کرده اند. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد سمنان، شورای هماهنگی بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در محکومیت اقدام خصمانه رئیس جمهور آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: فضیلت سپاه با اهانتها از بین‌‏رفتنى نیست، زیاد وسوسه مى‏‌کنند، بعضى اهانت مى‏‌کنند، بعضى به زبان تجلیل اهانت مى‏‌کنند، بعضى منکر فضیلتها مى‌‏شوند. این‏ها نمى‏‌تواند واقعیتها را تغییر دهد و ارزش حقیقى یک مجموعه را که ذره ذره با مجاهدتها جمع شده و تبلور پیدا کرده، از بین ببرد. این‏ها یک‏روزه به دست نیامده است که بتوانند آن را با نوشتن چند سطر از بین ببرند. واقعیتى است که روى هم جمع و متبلور شده و نابودشدنى نیست (مقام معظم رهبری)
در ادامه افزوده است: در برهه‌ای که نقش‌آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه داخلی و خارجی بویژه در کمک رسانی به مردم سیل زده کشور عزیزمان ایران زبانزد خاص و عام می باشد استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، حماقت و دشمنی را با خوش‌رقصی برای صهیونیسم و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.
این بیانیه خاطر نشان می کند: این حماقت بیانگر حقانیت شعارهای ملت ایران علیه آمریکا و درستی راهی است که مردم ایران و منطقه طی چهل سال گذشته طی کرده اند. هر چند ارتباط سپاه و مردم برای جنایتکاران قابل تصور نیست اما بدیهی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چه در جنگ، چه در قهر طبیعت، چه در مقابله با گروههای تکفیری و چه مجاهدت در راه سازندگی، پاسبان جان و مال و ناموس این مرز و بوم است.
این بیانیه تصریح می کند: این اقدام گستاخانه و جسارت رئیس جمهور تند رو و کاسب مسلک آمریکا خود گواه دیگری بر عدم اعتماد بین المللی به این حکومت و ضربه مهلکی به اعتبار از دست رفته این رژیم جنگ طلب است. این در حالی اتفاق افتاده که دونالد ترامپ بعد از روی کار آمدنش با نقض و خروج از بسیاری از معاهدات بین المللی صلح آمیز و حمایت بیش از پیش از رژیم فاسد اسرائیل، خود موجبات حمایت از تروریسم و اقدامات خصمانه در عرصه جهانی را فراهم کرده است.
این بیانیه در پایان با تقدیر از ایثارگری های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فرهنگی، نظامی و دینی از آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون تاکید می کند: بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اقدام اخیر امریکا مبنی بر قرار دادن ارگان رسمی نظامی یک کشور عضو سازمان ملل متحد در لیست گروههای تروریستی و تضییع حقوق ملت مسلمان ایران را به شدت محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001829

وب گردی

وب گردی