برگزاری جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در شهر سیل‌زده پلدختر

جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر طهرانچی در شهر سیل‌زده پلدختر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی و به منظور بررسی آخرین وضعیت کمک‌رسانی نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم سیل‌زده پلدختر برگزار شد.

دکتر طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر مردانی مشاور رئیس و سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید، دکتر حسین نصیرزاده رئیس مرکز مقاومت بسیج کارکنان، دکتر محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی، وحید شورابی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی ازجمله مسئولان حاضر در این جلسه بودند.

دکتر طهرانچی در این نشست با اشاره به آسیب های ناشی از سیل پلدختر، بر تسریع امدادرسانی دانشگاه آزاد اسلامی و حضور فعال‌تر نیروهای جهادی این دانشگاه در مناطق سیل‌زده به ویژه شهر پلدختر تأکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حجم رسوبات برجای‌مانده ناشی از وقوع سیل در پلدختر بین 70 سانتیمتر تا یک متر ارتفاع دارد، اظهار داشت: باید براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، حداقل 500 نفر از نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی طی یک ماه عملیات لایروبی را در این مناطق انجام دهند.

وی تأکید کرد: حضور هر فرد جهادی در مناطق سیل‌زده نباید بیش از پنج روز به طول انجامد تا امکان حضور تمامی اقشار دانشگاه آزاد اسلامی فراهم باشد.

دکتر طهرانچی در ادامه گفت: دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید درک درستی از حوادث طبیعی چون سیل و آثار پس از آن داشته باشند، بنابراین اعزام نیروهای جهادی به مناطق سیل‌زده باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا نیروهای داوطلب از واحدهای سراسر کشور امکان حضور و کمک‌رسانی داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه براساس ارزیابی های به‌عمل‌آمده، بازسازی شهر پلدختر و رفع مسائل بحرانی آن زمان‌بر است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت مردم آسیب‌دیده پلدختر و دیگر مناطق سیل‌زده را تنها نخواهد گذاشت.

در این جلسه رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان های لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، زنجان و رؤسای واحدهای نجف‌آباد و بروجرد نیز حضور داشتند.

در پایان این جلسه، نیروهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب پنج تیم به سرپرستی رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان های لرستان، همدان، زنجان، مرکزی و قزوین به منظور انجام امور محوله، به بخش های مختلف شهر پلدختر اعزام شدند.

دکتر طهرانچی پس از برگزاری جلسه قرارگاه جهادی و اعزام گروه های جهادی به بخش‌های آسیب‌دیده شهر، در منطقه جنوب‌غرب شهر پلدختر حضور یافت و در طول مسیر بازدید از روند کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده پلدختر، با نیروهای جهادی حاضر در منطقه به گفت‌وگو پرداخت و از اقدام جهادی و انقلابی جوانان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان قدردانی کرد.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شب گذشته برای دومین بار طی هفته اخیر برای بررسی نحوه خدمت‌رسانی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به شهر پلدختر، در این شهر سیل‌زده حضور یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001835

وب گردی

وب گردی