سه کشته و چهار مجروح در حادثه پراید با یک دستگاه مینی بوس

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی برخورد پراید با یک دستگاه مینی بوس متاسفانه ۳ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی افزود: حوالی ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه چهارشنبه در کیلومتر ۳۵ محور داراب در استان فارس یک دستگاه مینی بوس اویکو یک دستگاه پراید برخورد کرد که در این حادثه متأسفانه سه تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه مینی بوس مذکور سرویس مدرسه بوده است گفت: این مینی بوس از فسا به سمت بخش ششده با ۱۸ مسافر در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دیگری در پی برخورد یک دستگاه کامیون بنز با مینی بوس بنز و سواری مگان در شهر اصفهان، دو تن از مسافران مینی بوس مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه برابر اطلاعات دریافتی مینی‌بوس مذکور سرویس کارکنان بلور و شیشه اصفهان بوده که با ۶ مسافر از شهرک صنعتی دولت آباد به سمت خیابان سجاد می‌رفت که دچار این حادثه شد افزود: تغییر مسیر ناگهانی کامیون بنز علت این حادثه بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد یک دستگاه اتوبوس شهاب با سمند، وانت نیسان، کامیونت ایسوزو و عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه که در کیلومتر ۶۰ باند جنوبی آزادراه قزوین زنجان حوالی ساعت ٢٠ چهارشنبه رخ داد چهار تن مجروح شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی گیلان تبار با ۲۰ مسافر از تبریز به سمت شیراز در حال حرکت بود تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو راننده اتوبوس شهاب علت این حادثه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001840

وب گردی

وب گردی