جسارت آمریکا به سپاه حاصل چراغ سبز عده اندکی در کشور است

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی استان تهران، گفت: بخشی از این جسارت بر می گردد به چراغ سبز عده اندکی در کشور که از زمان مجلس ششم تاکنون تیشه به ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند.

محمد نوری دبیر سیاسی بسیج دانشجویی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی از سوی آمریکا، گفت: این دست اقدامات از سوی دولت به اصطلاح مقام معظم رهبری دولت احمق‌های آمریکا دور از ذهن و بعید نبود.

نوری با بیان اینکه پیش از این نیز پیش بینی انجام حرکات احمقانه از سوی ترامپ را داشتیم، گفت: نظام حال حاضر آمریکا جمهوری خواه هستند که البته حزب دموکرات ها نیز همین مسیر را طی می کردند و بدون اجازه لابی های صهیونسیت ها و آیپک اقدامی انجام نمی‌دهند.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی استان تهران با تأکید بر محبوبیت سپاه در منطقه و جهان اسلام، تصریح کرد: نظر به توفیقات روز افزون سپاه پاسداران و سپاه قدس در منطقه، آمریکا نگرانی از کشورهای عربی منطقه که به ظاهر به آمریکا دوست هستند و همکاری می کنند؛ اما در واقع دل در گروی آمریکا ندارند، در نهایت به سمت سپاه کشیده شوند را دارند و به همین خاطر به دشمنی با سپاه می پردازند.

وی اضافه کرد: این تحلیل و نگرانی توسط میز تحلیل سیاسی در خود آمریکا و تحلیلگران بین‌المللی مهر تایید خورده و موشکافی شده است.

نوری تصریح کرد: این فرآیند‌سازی‌ها و فضا‌سازی‌ها در مسیر محدود کردن سپاه است؛ البته به زعم نگاه احمق های آمریکایی که با اطمینان می گوییم راه به جایی نخواهد برد.

مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد شرق با مهم خواندن اتفاقات داخل کشور، بیان کرد: یکسری حوادث طی چند ماه اخیر توسط جریان های مختلف سیاسی درون کشور افتاد که با هوش و ذکاوت جریان انقلابی آگاه سازی لازم و به موقع برای مردم صورت گرفت. همانند قضیه FATF.

وی پیرامون FATF گفت: اگر لوایح مذکور در ایران تصویب و اجرایی می‌شد، الان تروریست نامیدن سپاه توسط آمریکا در داخل ایران نیز عادی قلمداد می‌شد.

نوری اقدامات اخیر آمریکا را جسارت علیه ایران دانست و گفت: بخشی از این جسارت بر می گردد به چراغ سبز عده اندکی در کشور که از زمان مجلس ششم تا کنون تیشه به ریشه نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی استان تهران اذعان کرد: اگر CFT که شیرازه FATF است محقق می‌شد، مطمئنا با این اقدام آمریکا مشروعیت پیدا می کرد و جای شکر دارد که جریان انقلابی مانع از تصویب این لوایح در کشور شد.

وی این اقدام آمریکا را زنگ خطری دانست برای عده ای که هنوز در خواب غفلت دوستی با آمریکا هستند و گفت: فرمانده کل سپاه پاسخ درخوری به آمریکا داده است و انتظار ما از دولت بیش از این است که رئیس دستگاه دیپلماسی در حد یک توئیت بخواهد جواب دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001855

وب گردی

وب گردی