کنکور ارشد پزشکی  تیرماه برگزار می‌‌شود / ثبت نام مجدد از ۲۶ فروردین

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از خردادماه به تیرماه ۹۸ موکول شد و داوطلبان در روزهای ۲۶ تا ۲۸ فروردین می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه (عادی رایگان)، شهریه‌پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از ۳۰ بهمن ۹۷ تا ۱۰ اسفند ۹۷ انجام شد.

فرصت مجدد و امکان ویرایش برای جاماندگان آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨ تعیین شده است و داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده ولی ثبت نام نکرده‌اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ فروردین ۹۸ نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

بیش از ۵۱ هزار نفر پیش از این در بازه زمانی ۳۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ۹۷ در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌اند.

ظرفیت پذیرش اولیه در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۹۸ تعداد ۴ هزار و ۷۰۷ نفر است که از این تعداد ۳ هزار نفر به دوره‌های عادی رایگان و یک هزار و ۷۰۷ نفر به دوره‌های شهریه‌پرداز اختصاص دارد.

به دلیل وقوع سیل در برخی از مناطق کشور، شورای مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت مصوب کرد آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها که پیش از این قرار بود در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار شود با تعویق یک ماه در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001891

وب گردی

وب گردی