تمدید زمان ثبت نام در  چالش نوآوری

ستاد توسعه فناوری نانو، زمان ثبت نام در چالش نوآوری را تمدید کرد. مهلت این ثبت‌نام که چالش‌ درنوآوری «ایجاد خاصیت پایدار ضدچروک در پارچه‌های پنبه‌ای » نام گرفته است تا ۱۴ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های نوآوری و فناوری نانو به‌ منظور فراهم نمودن فرصت بیشتری برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش نوآوری « ایجاد خاصیت پایدار ضدچروک در پارچه‌های پنبه‌ای» تا تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد. از این رو پژوهشگران، فناوران و شرکت‏ های دانش ‏بنیان علاقمند به شرکت در چالش نوآوری تا این تاریخ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش (Ichallenge.ir) فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام نمایند.

چالش نوآوری فوق که از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و بنا به درخواست شرکت «نانوبنیتا» به منظورتوسعه راهکارهایی مبتنی بر فناوری نانو جهت ایجاد خاصیت پایدار ضد چروک در پارچه‌های پنبه‌ای از بهمن‌ماه ۹۷ آغاز شده است، طی دو مرحله برگزار خواهد شد. با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام مرحله اول در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه، طرح‌های دریافتی در کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت. پذیرفته‌شدگان در مرحله دوم طی فرآیند ساخت نمونه اولیه تا سقف ۵۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی شامل کمک هزینه نقدی و اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو را نیز دریافت خواهند نمود. همچنین برنده نهایی این چالش علاوه بر دریافت جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی و تسهیلات حمایتی ویژه از سوی ستاد توسعه فناوری نانو در جهت تجاری‌سازی طرح خود، فرصت همکاری برای توسعه فناوری و تجاری‌سازی طرح تا تولید انبوه را در شرکت نانوبنیتا خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات چالش (نحوه ثبت نام، شرایط ارسال راه‌حل، جوایز و…) به نشانی Ichallenge.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001964

وب گردی

وب گردی