سپاه  مانع نفوذ آمریکا در ایران شده است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)، گفت: سپاه مانعی در برابر نفوذ آمریکا به کشور است؛ پس دشمنی استکبار جهانی با سپاه طبیعی بوده و دور از ذهن نیست.

محمدحسین یدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ، با بیان اینکه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی اصلی ترین نیرویی‌ست که بدون هیچ ترس و واهمه در برابر آمریکا ایستاده است، گفت: سپاه مانعی در برابر نفوذ آمریکا به کشور است؛ پس دشمنی استکبار جهانی با سپاه طبیعی و دور از ذهن نیست.

یدی سپاه را عامل اصلی خنثی سازی نقشه ها و برنامه های نظامی و اقتصادی در منطقه دانست و تصریح کرد: آمریکا از دیرباز به دنبال استحاله فرهنگی کشورهای خاورمیانه و به ویژه به‌دست آوردن منابع طبیعی از جمله نفت کشورهای منطقه بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی با عنوان اینکه آمریکا با هر کشوری که استقلال خود را حفظ کند، مشکل دارد گفت: آمریکا از سوی هر نهاد یا کشوری که اسلام را به خارج از مرزهای کشورهای اسلامی ترویج دهد، احساس خطر می کند. سپاه بعد فرهنگی، اجتماعی و نظامی اسلام را به خارج ایران صادر می کند، پس محدود کردن سپاه بی علت نیست.

وی با اشاره به انتظار ملت از مسئولان برای انجام اقدامات متقابل در برابر آمریکا، اظهار داشت: دولت و مسئولان به اندازه کافی در مسائل مختلف بین المللی به خصوص مسائل هسته ای کوتاه آمده و سازش کرده اند؛ اما زمان آن رسیده که دولت اقدامات جدی را از سوی سازمان های بین المللی در خصوص هجمه به سپاه پاسداران انجام دهد.

یدی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دلسوزترین نهادهای انقلاب است و در حال حاضر ملت با افزایش همدلی و وحدت باید حمایت خود را از سپاه به پاس تمامی خدمات صورت گرفته، اعلام کنند.

مریم شمسایی نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1001975

وب گردی

وب گردی