جذب 30 طرح پژوهشی و صنعتی در دانشگاه آزاد واحد نجف آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: واحد نجف آباد توانست با یک برنامه‌ریزی منسجم، تلاش جمعی و تعامل سازنده با صنعت، بالغ‌ بر ۳۰ طرح پژوهشی صنعتی را جذب و با آنها قرارداد امضا کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد نجف آباد، دکتر امیررضا نقش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در جلسه شورای اداری این واحد دانشگاهی گفت: سال گذشته واحد نجف آباد توانست با یک برنامه‌ریزی منسجم، تلاش جمعی و تعامل سازنده با صنعت بالغ‌ بر ۳۰ طرح پژوهشی صنعتی را جذب و با آنها قرارداد امضا کند که این تعداد بیش از دو برابر تعهد پژوهشی واحد در سال 97 بوده است.

وی با اشاره به اخذ مجوز فعالیت مرکز تحقیقات هوا فضا و تبدیل انرژی در واحد نجف آباد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد فعالیت های خوبی در زمینه پژوهش، مراکز دانش بنیان و خروجی‌های فناورانه در سال گذشته داشته که کسب مجوز فعالیت دوازدهمین مرکز تحقیقات، نتیجه تلاش جمعی و حرکت رو به پیشرفت این واحد است.

دکتر نقش خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد باید از شرایط، امکانات و زیرساخت‌های موجود در زمینه حل مشکلات بخش صنعت و درآمدزایی برای دانشگاه بهترین استفاده را کند. همچنین باید در زمینه ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی به دانشجویان، بازنگری عمیق و نگرش جدید و نوآورانه‌ داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001979

وب گردی

وب گردی