انسجام در تصمیم گیری، هدف اصلی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: هدف از تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استانی، رسیدن به انسجام لازم و تصمیم‌گیری‌های منسجم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام فرج‌اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در جلسه این قرارگاه، ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی همه همکاران، گفت: موضوعات مشخص شده باید در اولین فرصت، عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام براتی افزود: با انسجام کامل و تصمیم‌گیری درست می‌توان به هدف که همان خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده است، دست یافت و هدف از تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هم، رسیدن به انسجام لازم و تصمیم‌گیری های منسجم است.

وی ضمن مشخص کردن وظایف اصلی مسئولان مقرهای ایجادشده در مناطق سیل‌زده، گفت: با همکاری بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی می توان کارها را با انسجام بیشتر پیش برد و بازوی حمایتی مقرها بود.

احمد صالحی‌آرا معاون عملیاتی اجرایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به هموطنان را به ما عنایت فرموده و این یک آزمون برای ایجاد همبستگی بیشتر بین مردم خوزستان و سایر نقاط کشور است.

برآورد نیروهای انسانی موردنیاز، مشخص شدن میزان توانمندی نیروهای اعزامی، تعداد و نوع خودروهای اعزامی، تعداد راننده‌ها، مشخص شدن ظرفیت واحدها و مراکز دانشگاهی خوزستان برای اسکان و تهیه غذا، اختصاص فضای واحدها و مراکز به افراد سیل‌زده جهت اسکان، مدیریت ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و پرسنل، تقویت زیرساخت‌های رادیویی و بی‌سیم، فعال‌سازی ستاد خبری برای پوشش اخبار و... از جمله موارد مورد تاکید معاون عملیاتی ـ اجرایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه بود.

در پایان ضمن مشخص کردن وظایف اصلی و مهم مقرهای ایجادشده، اعضای قرارگاه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001982

وب گردی

وب گردی