آمریکا و اذنابش نخستین حامیان تروریست هستند

آمریکا در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریستی خطاب می‌کند که رژیم‌های دست‌نشانده‌اش در پناه حمایت‌های پیدا و پنهان سال‌هاست پیشگام نقض حقوق بشر هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن به دنبال اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا و قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی، در محکوم‌کردن این اقدام، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه به سخنان حضرت امام خمینى (ره) اشاره شده که می‌فرماید: «شما پاسداران مثل جوان‌هاى صدر اسلام هستید‏» و در ادامه به جمله «فضیلت سپاه با اهانت‌ها از بین‌‏رفتنى نیست» از مقام معظم رهبری اشاره شده است.

در این بیانیه آمده است: «دولت مستکبر آمریکا که مؤسس و حامی اکثر گروه‌های تروریستی و جنایتکار است، در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را متهم می‌کند که رژیم‌های دست‌نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت‌های پیدا و پنهان آمریکا سال‌هاست پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری هستند. حال آنکه تحریم و اتهام سپاه به صفت تروریسم، به‌جز باورناپذیربودن و رسوایی برای پذیرش، اقدامی غیر‌قانونی است؛ چراکه یک نهاد حکومتی را به تروریسم متهم می‌کند و قواعد جاریه و حقوقی بین‌المللی را وارد شوک خواهد کرد.»

در این بیانیه تصریح شده است: «ایران اسلامی به خواست خداوند متعال و الطاف حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و پاسداری رزمندگان سلحشور خود، سایه شوم گروه‌های تروریستی را از منطقه کم خواهد کرد و در راه دفاع از نظام اسلام، تجهیز و توانمندسازی در تمام عرصه‌های متعارف نظامی را حق خود می‌داند.»

در ادامه این بیانیه اذعان شده است: «هر مصوبه‌ای که علیه منافع ملی کشورمان تصویب شود با مقابله به مثل کشورمان مواجه خواهد شد و قطعاً ساکت نخواهیم ماند و مجلس ما نیز افراد و نهاد‌های آن‌ها را تحریم کرده و برخورد‌های لازم را صورت خواهد داد. ما استادان و کارکنان دانشگاه، با توان انقلابی و علمی این اقدام خصمانه آمریکا را به شدت محکوم کرده و به این نابخردان گوشزد می‌کنیم که به فرموده امام خمینی(ره) «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و با تمام وجود از نیروهای مسلح و نظامی خود به‌‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاطعانه حمایت خواهیم کرد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1001983

وب گردی

وب گردی