تهیه اقلام مورد نیاز مناطق سیل زده ‎با مشارکت  1000واحد صنفی مرکز تهران

بیش از یک هزار واحد صنفی اتحادیه لوازم ایمنی، آتش نشانی و علایم نیروهای مسلح در منطقه 11 در طرح جمع آوری اقلام مورد نیاز برای هموطنان سیل زده  با شهرداری منطقه 11 و آتش نشانی مشارکت کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حسین مصطفی زاده رئیس اتحادیه لوازم ایمنی آتش نشانی و علائم نیروهای مسلح از مشارکت بیش از یک‌هزار واحد صنفی در محدوده حسن آباد تهران واقع درمنطقه۱۱در طرح جمع آوری اقلام برای هموطنان سیل زده خوزستان خبرداد و گفت: از صبح روز۲۰ فروردین طی یک فراخوان عمومی به واحدهای صنفی اطلاع دادیم که در طرح جمع‌آوری و کمک به سیل‌زدگان مشارکت کنند.

وی در ادامه افزود: از روز ۲۱فروردین ۱۰دستگاه کامیون در میدان حسن آباد برای بار زدن و انتقال اقلام جمع آوری شده مستقر شدند و ۱۰دستگاه کامیون دیگر نیز برای پشتیبانی در صورت افزایش میزان اقلام آماده جابه‌جایی و حضور در مناطق سیل‌زده هستند.

رئیس اتحادیه لوازم ایمنی آتش نشانی و علایم نیروهای مسلح با اشاره به مشارکت وحضور مستمر اصناف و فعالان اتحادیه در روزهای سخت کشور از زمان دفاع مقدس تاکنون، گفت: صاحبان مشاغل و هزار واحد صنفی درتهیه اقلام اعم از مواد خوراکی کنسروی، موادبهداشتی، شوینده، لباس گرم وکفش، آب معدنی و سایر کالاها همت گماشتند و به یاری هموطنان خود درمناطق سیل زده ایران شتافتند.

مصطفی زاده در انتها افزود: اقلام جمع‌آوری شده و کامیونها پس از تکمیل نهایی به سمت استان خوزستان شهر سوسنگرد و روستاهای اطراف که سیل زده هستند، خواهند رفت و افزود: از مشارکت کنندگان در این طرح تشکر میکنیم و برای سیلزده‌ها که هموطنان ما هستند آرزوی سلامتی و بهبود شرایط فعلی را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001987

وب گردی

وب گردی