مرضیه هاشمی خبرنگار صداوسیما :سیل خوزستان برخلاف طوفان کاترینای آمریکا با وحدت ملی همراه بود

مجری «پرس تی‌وی» با حضور در منطقه سیل زده سوسنگرد، گفت: اهل نوئالینز هستم؛ شهری که طوفان کاترینا آمده اما آن شهر را رها کردند. من ندیدم مردم این‌طور از سراسر کشور بیایند و کمک کنند، مخصوصا جوانان عزیز. آنها همه چیز از درس و کار را کنار گذاشته اند که نشان‌دهنده وحدت ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرضیه هاشمی، خبرنگار، گوینده اخبار و مستندساز ایرانی-آمریکایی صدا وسیما در اردوگاه نیروهای جهادی حاضر در مناطق سیل زده سوسنگرد حضور پیدا کرد. وی که در حال حاضر مجری «پرس تی‌وی» و شبکه انگلیسی‌زبان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است، چندی پیش بدون تفهیم اتهام از سوی پلیس فدرال آمریکا بازداشت شد.

هاشمی امروز (شنبه 24 فروردین‌ماه 98) در روستای سبهانیه حاضر شد و از نزدیک تلاش بی وقفه نیروهای جهای دانشگاه آزاد اسلامی را تماشا کرد. یکی از نیروهای حاضر در محل، از هاشمی خواست به زبان انگلیسی صحبت نکند و فارسی حرف بزند.

مجری «پرس تی‌وی» در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در خصوص علت حضورش در مناطق سیل‌زده استان خوزستان اظهار کرد: «با نیروهای جهادی صحبت کردم و از آنها پرسیدم چطور آمده اند، چه کار کرده اند و چند روز اینجا هستند؟ مشکل کجاست یا چیزی لازم دارند؟»

وی ادامه داد: «آمده ام تا تصویری واقعی نشان بدهم. در خارج از کشور، مانور زیادی روی سیل ایران می دهند و خواستم شخصا به اینجا بیایم تا ببینم واقعا چه خبر است و چه می گذرد.»

هاشمی با عرض خسته‌نباشید به نیروهای جهادی، در پاسخ به این سؤال که آیا مشابه چنین صحنه‌هایی را در آمریکا دیده یا خیر، گفت: «من اهل نوئالینز هستم؛ شهری که طوفان کاترینا آمده اما آن شهر را رها کردند. من ندیدم مردم این‌طور از سراسر کشور بیایند و کمک کنند، مخصوصا جوانان عزیز. آنها همه چیز از درس و کار را کنار گذاشته اند که نشان‌دهنده وحدت ملی است.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1002003

وب گردی

وب گردی