بازتاب فعالیت جهادگران، در تقویت روحیه و ارتقای همدلی موثر است

مسئول تیم رسانه ای قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و بازتاب فعالیت ها و حرکت های جهادی اینگونه موارد را جهت تقویت روحیه و ارتقای همدلی هموطنان بسیار موثر دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام فرج اله براتی در سی و سومین جلسه شورای اداری استان که به منظور هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی خوزستان جهت هم افزایی و کمک به سیل زدگان برگزار شد، افزود: در قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان کارها با انسجام و برنامه ریزی دقیق و هماهنگ صور ت می گیرد و به همین منظور برای قرارگاه های اصلی و فرعی نیروی انسانی مشخص شده است.

وی در ادامه ضمن تاکید برانسجام بین نیروهای انسانی قرارگاه جهادی گفت: با هماهنگی بین اعضا می توان درخدمت رسانی به مردم سیل زده، بهتر عمل کرد.

در ادامه این جلسه مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان و مسئول تیم رسانه ای قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مناطق سخت سیل زده به دانشگاه آزاد اسلامی سپرده شد و دانشگاه هم موفق عمل کرد.

ایمان جانی افزود: تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به کار می گیریم تا بتوانیم قدمی برداریم.

وی ضمن اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و بازتاب فعالیت ها و حرکت های جهادی اینگونه موارد را جهت تقویت روحیه و ارتقای همدلی هموطنان بسیار موثر است.

معاون عملیاتی ـ اجرایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی هم در این جلسه گفت: با انجام کار خدمت رسانی می توانیم وفاداری خودمان را به امام زمان (عج) ثابت کنیم و در حقیقت این بهترین آزمون جهت ظهور است.

صالحی آرا که در جمع روسا، معاونین و اعضاء ستاد مرکزی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان سخن می گفت، هدف از تشکیل این قرارگاه را ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی استان برای خدمت به هموطنان سیل زده عنوان کرد.

وی ضمن تاکید بر حضور 24 ساعته اعضاء در قرارگاه های مشخص شده، گفت: مسئولین مقرها روزانه باید توانمندی ها و نیازمندی های خود را به ستاد مرکزی اعلام نمایند.

گفتنی است، علاوه بر یک دستگاه آمبولانس بیمارستان فرهیختگان امکانات دیگری از جمله آمبولانس ها و تیم پزشکی نیز برای حضور در مناطق سیل زده به استان خوزستان اعزام شده است که در حال پذیرش و خدمات پزشکی به آسیب دیدگان هستند.

در پایان روسای واحدهای دانشگاهی استان از وضعیت مناطق خود و فعالیت های انجام شده و همچنین امکانات موجود و قابل عرضه در روزهای آینده گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1002009

وب گردی

وب گردی