سپاه تروریسم چند‌ملیتی را متلاشی کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: این سپاه بود که تروریسم چند‌ملیتی داعش را متلاشی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در ویژه برنامه تجلیل از جانبازان با محوریت دانشجوی منتخب جشنواره ملی ایثار گفت: غرب توان مدیریت تروریسم خودساخته داعش را ندارد و این سپاه بود که فرماندهی و مدیریت متلاشی‌کردن این تروریسم چندملیتی را بر عهده گرفت و موفق شد.

وی افزود: اینک که موجودیت همه‌دست‌نشانده‌های استکبار اعم از اسرائیل و عربستان و امارات که دل به پشتیبانی استکبار بسته بودند در خطر افتاده است، با خطای استراتژیک، نهاد مقدس سپاه را تروریسم معرفی می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تاکید بر اینکه به تعبیر قدرت شیطانی باید سپاه تروریسم معرفی شود، اذعان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که در سایه انقلاب اسلامی، ایران وارد نقطه‌ای شده که در افول آمریکا اثرات آن مشاهده می‌شود و همین سپاه و بسیج نقاب از چهره‌ی شیطانی استکبار بر‌می‌دارد.

رسولی بیان کرد: هر ملتی که خواهان استقلال و هویت است، استکبار آمریکا را به‌عنوان سدّ راه خود می‌داند و ملت ایران هزینه مقاومت را پرداخت کرده و افتخار می‌کند که الگوی خود را حضرت امام حسین و علمدار کربلا می‌داند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه تا زمانی که ولایت وجود دارد مملکت آسیب نمی‌بیند، ادامه داد: اگر تمامی اقشار جامعه متحد و پیرو ولایت باشند و در فرمایشات و رهنمود‌های حضرت آقا شک نکنند، هیچ آسیبی نمی‌بینند زیرا که خط سیر ترقّی را پاک‌ترین و باهوش‌ترین فرد رهبری می‌کند.

رسولی با اشاره به جایگاه والای جانبازان و ایثارگران افزود: جانبازان الگوی افتخارات یک کشور هستند که برای مملکت عزت و افتخار آفریدند و خانواده شهدا و جانبازان در قله‌ی ایمان، عزّت و افتخار هستند.

وی اظهار کرد: خط سیر جانبازان و بسیجیان تمام نقشه‌های استکبار را در سطح منطقه برهم‌زده است زیرا که همین‌ها بودند که نه تنها دست استکبار را از مملکت کوتاه کردند بلکه در منطقه مقاومتی را ایجاد کردند که هیچ اندیشه‌ی استکباری نمی‌تواند در آن قد علم کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز عصبانیت ترامپ از سپاه را طبیعی خواند.

یاسر شاهی گفت: اگر آمریکا از دست سپاه عصبانی نباشد باید تعجب کنیم زیرا که استکبارستیزی از ویژگی‌های جدانشدنی انقلاب اسلامی است و سپاه همواره در محور آرمان‌های نظام و انقلاب حرکت می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ایثارگران بیان کرد: براساس اجماع علما و حکما عالی‌ترین مرحله‌ی رشد و شکوفایی جامعه‌ بشری در واژه‌ی ایثار خلاصه شده است.

شاهی اضافه کرد: خداوند عالی‌ترین تقرّب انسانیت و عالی‌ترین درجه‌ی ربوبیّت را در ایثار و شهادت معرفی کرده و هر ملتی که بخواهد اندیشه‌اش ابدی شود لاجرم باید از قهرمانان خود تجلیل بعمل آورد.

در این جلسه از حسن گلی‌پور فرزند جانباز، دانشجوی دکترای شیمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و منتخب جشنواره‌ی ملی ایثار و دیگر دانشجویان جانباز و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002038

وب گردی

وب گردی