باید نهضت مسکن‌سازی برای مردم سیل‌زده راه انداخت

قائم مقام دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد گفت: باید نهضت مسکن‌سازی برای مردم سیل‌زده راه انداخت، با یک ماه یارانه مردم ایران می توان ۴۰ هزار خانه در پلدختر و معمولان ساخت.

صالح اسکندری قائم مقام دبیرکل هیات موسس دانشگاه آزاد طی رشته توئیتی در صفحه خود نوشت: باید سریعا زمین‌های دولتی در مناطق امن پلدختر و معمولان جانمایی شود و با بکارگیری شرکت‌های داخلی و خارجی نهضت مسکن سازی برای مردم سیل زده راه انداخت.

اسکندری در این توئیت تاکید کرده است:

« آن‌طور که رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد، در هر ماه حدود ٣٨٠٠ میلیارد تومان بین خانوارها در قالب یارانه توزیع نقدی می‌شود. اگر برای ساختن هر خانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شود با یک ماه یارانه مردم ایران می توان ۴۰ هزار خانه برای مردم پلدختر و معمولان ساخت.

لایروبی گل ها به اذعان شاهدان عینی در بسیاری از خانه های آسیب دیده این دو شهر بی فایده است. باید سریعا زمینهای دولتی در مناطق امن پلدختر و معمولان جانمایی شود و با بکارگیری شرکت های داخلی و خارجی #نهضت_مسکن_سازی برای مردم سیل زده راه انداخت. اگر دولت ناتوان از تامین منابع مالی این نهضت است فکر می کنم ملت ایران حاضرند یک ماه یارانه خود را برای ساختن خانه سیل زدگان هزینه کنند...»

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1002042

وب گردی

وب گردی