ترجمه هوشمند مقالات با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در جهت افزایش دقت و کاهش هزینه ها، همواره از اهداف اصلی توسعه این فناوری بوده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از زمینه‌هایی که رشد خوبی در این رشته داشته است، کاربرد این فنآوری در تحلیل زبان و ترجمه متون است که خوشبختانه توسط متخصصین ایرانی ترگمان، بومی سازی شده و با کیفیت خوبی در رقابت با غول هایی همچون گوگل و مایکروسافت سربلند بیرون آمده اند.

از این رو، با توجه به هزینه بالای ترجمه مقاله، مجلات علمی و منابع ISI ، فری‌پیپر با استفاده از موتور ترجمه هوشمند ترگمان و با همکاری شانه به شانه با تیم حرفه‌ای ترجمیار سرویس ترجمه مقاله و ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی را با قیمتی باورنکردنی و کیفیتی مطلوب برای پژوهشگران و دانشجویان فراهم کرده است.

ترجمه سریع با دقت بالا، مزیتی است که استفاده از هوش مصنوعی و بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های تحلیل زبان برای تیم ترجمه فری‌پیپر به ارمغان آورده است. با سرویس ترجمه هوشمند فری پیپر ترجمه کتاب و مقاله های ISI طی تنها چند روز با کیفیتی مطلوب امکان‌پذیر است. ترجمه ارزان قیمت و با کیفیت فری‌پیپر ابزاری جدید برای تولید محتوای فارسی در رشته‌های مختلف است.

سفارش ترجمه در فری پیپر کاملا خودکار انجام شده و بسته به حجم پروژه تعریف شده در اختیار مترجمان قرار می‌گیرد. این روش تقسیم و مدیریت کار سرعت بالا و کیفیت مطلوب را در ارائه خدمات فراهم کرده است. ظرفیت سرویس ترجمه مقاله فری‌پیپر با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین امکان ترجمه کتاب در مدتی کمتر از یک هفته را برای کاربران فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002111

وب گردی

وب گردی