انتصاب سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر طهرانچی با صدور حکمی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی مهندس مسعود همتی را به سمت سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه منصوب کرد.

متن حکم دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس مسعود همتی

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

مهندس مسعود همتی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطلات از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و سوابقی مختلفی از جمله مدیر دیتاسنتر سامانه کارت سوخت هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، مدیرعامل شرکت ارتباطات فن آوا و داده سامانه فن آوا از سال 85 تا 89، معاون فنی شرکت شبکه گستر فن آوا، مدیرکل پشتیبانی و توسعه نهاد ریاست جمهوری، مدیرکل امنیت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر مرکز داده نهاد ریاست جمهوری از سال 87 تا 91، معاون سخت افزار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، مجری و مدرس دوره های طراحی و پیاده سازی مراکز داده، مدیر مرکز داده و مدیر امنیت شبکه شهرداری تهران در سال 83 را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002150

وب گردی

وب گردی