منابع درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه آزاد اسلامی باید افزایش یابد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: واحدها و مراکز آموزشی باید مدیریت و انضباط مالی و برگزاری منظم جلسات را جدی بگیرند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کرمانشاه، جهانشیر امینی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در جلسه شورای استانی، گفت: واحدها و مراکز آموزشی باید مدیریت و انضباط مالی و برگزاری منظم جلسات را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه باید منابع درآمدهای غیرشهریه ای در دانشگاه را افزایش دهیم، اظهار داشت: تولید ثروت از علم، توسعه شرکت های دانش بنیان در حوزه پژوهش، کاهش هزینه های غیرضروری و تعیین تکلیف مطالبات وصول نشده مالی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اجرای دقیق بخشنامه ها و آیین نامه ها را خواستار شد و افزود: این دانشگاه آماده هرگونه تعامل با سازمان ها، وزارت خانه ها و نهادها و ارائه کمک های علمی، فکری و فرهنگی است.

دکتر امینی با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی در دانشگاه، خاطرنشان کرد: دانشجویان، استادان و کارکنان به عنوان آحاد مجموعه دانشگاه دارای کرامت و ارزش فراوان هستند که باید در مواجهه با یکدیگر ضمن رعایت احترام همراه با سعه صدر وظایف خود را به خوبی ایفا کنند. در این راستا وظیفه مسئولان دانشگاه صیانت از حقوق مادی و معنوی آنان است.

گفتنی است، دکتر امینی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بعد از این جلسه با استادان و کارکنان واحد کرمانشاه در فضایی صمیمانه دیدار و گفت وگو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002151

وب گردی

وب گردی