ایجاد کارگروه‌های تخصصی در مناطق سیل زده توسط بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مجموعه بسیج اساتید، کارگروه‌های جهادی تخصصی را در استان‌های سیل زده ایجاد کرده است و گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد نیز از همان روز اول در مناطق مختلف حضور داشتند.

سید محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره نقش جنبش‌های دانشجویی در انتقال ارزش‌های انقلاب و آگاهی بخشی در جامعه گفت: جنبش‌‌های دانشجویی تاثیر انکارناپذیری در انتقال ارزش‌‌های انقلاب اسلامی دارند. بدون شک حضور استادان انقلابی و فرهیخته با فهم صحیح از مسائل مهم کشور در جهت‌‌دهی به این جریانات تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: جنبش‌‌‌های دانشجویی می‌توانند با پشتوانه جنبش‌های استادی، مسیر انقلابی خود را عمیق‌تر کرده و در انتقال مفاهیم مهم و اصیل انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند.

هاشمی درباره نقش جهادگران بسیجی دانشگاه آزاد در کمک به سیل‌‌‌زدگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان وقوع سیل در کشور همگام با نهادهای انقلابی موجود در این دانشگاه همچون بسیج، حضور پررنگی در نقاط آسیب دیده ناشی از وقوع سیل داشته است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در مجموعه بسیج اساتید، کارگروه‌های جهادی تخصصی را ایجاد کردیم و گروه های جهادی دانشگاه آزاد از همان روز اول در استان‌های سیل زده حضور داشتند. همچنین به تناسب نیازهای موجود در مناطق آسیب دیده از سیل، خدمات مختلفی به مردم این مناطق ارسال شد که از جمله آن می توان به اعزام روانشناس در راستای بهبود شرایط روحی هموطنان آسیب‌دیده اشاره کرد.

هاشمی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی در طول حیات خود در جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اقدام بی‌نظیری را انجام داده که در عملکرد جهادی این دانشگاه نیز بی‌‌سابقه است.

وی در پایان متذکر شد: محور و اولویت ما در بسیج اساتید، توجه به محتوای بیانیه گام دوم انقلاب است و به طور جدی در حال پیگیری آن هستیم، در حال حاضر محورها و مأموریت‌های گام دوم، هرکدام به تفکیک اولویت مشخص شده است. ما نیز در جهت تحقق کلیه موارد با تمام توان گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002306

وب گردی

وب گردی