آمادگی جریان دانشجویی برای فعالیت‌های جهادی در محل های مورد نیاز

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها در نیازسنجی و کمک به مردم سیل‌زده می‌توانند نقش بسیار مؤثری داشته باشند و جریان دانشجویی آمادگی لازم برای فعالیت‌های جهادی دارد.

به گزارش ایسکانیوز از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دیدار با هیأت رئیسه دانشگاه پیام‌نور گفت: دانشگاه‌ها در نیازسنجی و کمک به مردم سیل‌زده می‌توانند نقش بسیار مؤثری داشته باشند و بر این اساس باید تمام مجموعه دانشگاهی در این جریان وارد شود.

وی افزود: کار کردن در شرایط سخت، افضل اعمال است و اکنون جریان دانشجویی آمادگی لازم برای فعالیت‌های جهادی در محل‌های موردنیاز را دارد، اما نیازمند کار و تلاش مداوم و همراهی دانشگاهیان برای کمک به هموطنان هستیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه خروجی و تأثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی دانشگاه پیام‌نور بسیار بارز است، گفت: علی‌رغم اینکه دانشگاه پیام‌نور به‌عنوان دانشگاه نیمه حضوری و الکترونیکی شناخته می‌شود، اما فعالیت این دانشگاه در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی دانشگاه‌ها را از سنگرهای مهم مبارزه با استکبار خواند و اظهار کرد: جبهه انقلاب اکنون مواجه با یک امتحان سخت است. این امتحان ایجاب می‌کند که هم در میدان باشیم و هم هم‌افزا باشیم و البته بتوانیم خدمات ارائه‌شده را به سمع و نظر مردم برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002312

وب گردی

وب گردی