نتایج اولیه آزمون ورودی دکتری بعدازظهر امروز منتشر می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکزسال 1398 در بعدازظهر امروز(27 فروردین98) خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز گفت: نتایج آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز سال 1398 کلیه داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند به صورت کارنامه تنظیم شده و در بعدازظهر امروز سه شنبه 27 فروردین 98 توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می‌شود.

وی در زمینه آمار شرکت کنندگان در این آزمون اظهار کرد: از تعداد 163 هزار و 321 داوطلب حاضر در جلسه آزمون، براساس اطلاعات مندرج در کارنامه، 150 هزار و 535 مجاز به انتخاب رشته شده اند که از این تعداد 65 هزار و 550 نفر زن و 84 هزار و 985 نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد براساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه ای که به همراه اعلام نتایج روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه کرده و نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل از کد رشته محل های مورد علاقه خود، اقدام کنند.

وی تاکید کرد: داوطلبان در نهایت لازم است کد رشته محل های انتخابی خود را بر اساس علاقه، در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002345

وب گردی

وب گردی