اعزام ۴ آمبولانس دانشگاه آزاد به مناطق سیل زده استان خوزستان

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان، گفت: بعد از بازدید دکتر رنجبر و مشاهده مشکلات پوستی در میان سیل زدگان، با دستور دکتر طهرانچی ۴ آمبولانس به منطقه اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در ابتدای جلسه حجت الاسلام براتی رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان ضمن خوشامدگویی به دکتر طهرانچی، گفت: پس از وقوع سیل با توجه به دستور دکتر ولایتی، به همه رؤسای واحدها ابلاغ شد که از امکانات واحد‌های خود برای کمک به سیل زدگان استفاده کنند. در ایام نوروز تنها در خوابگاه دختران واحد اهواز، ۴۵۰ نفر از سیل زدگان اسکان داده شدند.

وی افزود: بعد از بازدید دکتر رنجبر و مشاهده مشکلات پوستی در میان سیل زدگان، با دستور دکتر طهرانچی ۴ آمبولانس به منطقه اعزام شد؛ افراد صبح هر روز به ۷ قرارگاه فرعی استان می روند و شب ها گزارش روزانه ارائه شده است؛ همچنین نیازها برای روزهای آتی سنجیده می‌شود.

در ادامه احمد صالحی آرا معاون عملیاتی و اجرایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این حوادث باعث یکدلی و همبستگی میان مردم شد که سپاه های استان های مختلف در مناطق سیل زده استان خوزستان مستقر شدند.

وی افزود: ایستگاه سلامتی با اعزام آمبولانس در مناطق سیل زده سوسنگرد ایجاد شد که آرامش نسبی برای ساکنان بومی منطقه به همراه داشت.

صالحی آرا ادامه داد: طبق جلسات استانداری بعضی شهرستان ها که درگیر سیل نشدند و در منطقه امن قرار دارند، به عنوان پایگاه‌های معین شهرهای سیل زده انتخاب شدند. همچنین دارای یک قرارگاه سیار هستیم که به مناطق مختلف سرکشی و نیاز مردم را برطرف می‌کند.

معاون عملیاتی قرارگاه جهادی خوزستان خاطر نشان کرد: ۷ قرارگاه فرعی هویزه، سوسنگرد، حمیدیه، شوشتر، شوش، باوی و کارون در استان خوزستان تشکیل شده است.

وی افزود: حضور آمبولانس، توزیع بسته های بهداشتی، مشارکت نیروهای جهادی در مناطق سیل زده، اسکان و ایستگاه های سلامت از جمله خدمات قرارگاه های فرعی استان است.

صالحی آرا تصریح کرد: در قرارگاه مرکزی خوزستان نیز اقداماتی از جمله جلسه با استانداری، جلسه با فرمانده سپاه، جلسه با مدیریت آب منطقه ای و واحد مانیتورینگ استان برگزار شد که عمده نیازمندی مناطق سیل زده مربوط به اقلام بهداشتی و پوشاک است.

پس از صحبت های معاون عملیاتی قرارگاه جهادی خوزستان، به صورت زنده با مسئول قرارگاه جهادی سوسنگرد ارتباط تصویری برقرار و توضیحاتی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در آن قرارگاه و نیازهای مردم منطقه ارائه شد. دکتر طهرانچی نیز در این ارتباط تصویری از اقدامات مسئولان این قرارگاه تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه جلسه مسئولان قرارگاه های فرعی با ارائه توضیحاتی، شرایط منطقه را به رئیس دانشگاه آزاد ارائه کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002369

وب گردی

وب گردی