تجمع دانشگاهیان واحد بندرانزلی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در تجمعی اعتراض آمیز، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندر انزلی، سرپرست، اعضای هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در تجمعی اعتراض آمیز؛ ضمن اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام خصمانه آمریکا را محکوم کردند.
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در پایان این تجمع؛ بیانیه ای را نیز صادر کردند که در بخش هایی از این بیانیه آمده بود:
سپاه پاسداران شجره طیبه انقلاب و یادگار جاودانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در تمامی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهمترین نقش را در پاسداری از نظام، ارزش های انقلاب و مردم ایفا کرده است. به همین علت همواره خار چشم دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سالهای اخیر نقش ارزشمندی در برقراری امنیت در عراق و سوریه و مبارزه با گروه های تروریستی به ویژه داعش که دست پرورده آمریکا در جهان هستند ایفا نمود و اگر این نقش آفرینی نبود امروز این مناطق حساس دچار بحران های نگران کننده ای بودند.
در ادامه این بیانیه آمده است، اخیرا علیرغم این واقعیت ها رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی وقیحانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه های تروریستی قرار داده است.
شیطان بزرگ با تحریم و تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهایت دشمنی و خباثت خود را با ملت ایران اسلامی نشان داد. دولت آمریکا با ارتکاب جنایات بی شمار در اکثر نقاط جهان صلاحیت ندارد که یک نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.
اقدام کوردلانه رژیم جنایتکار آمریکا که دستشان به خون کودکان یمن و سوریه و عراق و فلسطین و جای جای دنیا آغشته شده است را نباید به عنوان یک نگاه جهانی تلقی کرد بلکه عده ای تروریست کودک کش را باید تجسم کرد که هیبت سبز پوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،خواب را در چشمان آنها آشفته کرده است.
سپاه یعنی همه ملت ایران، و ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در کنار ملت ایران اسلامی، این اقدام خصمانه آمریکا را به شدت محکوم نموده و با تمام وجود از نیروهای مسلح و نظامی خود به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد مردمی است، قاطعانه حمایت می کنیم.
گفتنی است دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی پس از پایان این تجمع، با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، با آرمان های والای نظام، انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.
انتهای پیام/
کد خبر: 1002423

وب گردی

وب گردی